{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Lidt opkast over N-styling! {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg tillader mig at bruge dette både som en advarsel til andre men også som et surt opstød over N-styling!

Jeg købte i forbindelse med Downtown.dk et gavekort på 1000,-til N-styling.dk.
Jeg bestiller en vare til 1.495,- hvor det overskydende beløb overføres til Nicolai Christensen.
Det var d. 18 december handlen fandt sted! Gang på gang har jeg prøvet at kontakte ham, både på mail og telefon!
Hans undskyldning var en ny leverandør der ikke kunne levere til tiden.

Nu er der røget en politianmeldese afsted mod ham!
Jeg håber ikke der er andre herinde der går/er gået i samme fælde!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt opkast over N-styling!
  • #1   6. mar 2013 Det skal lige nævnes, at jeg selvfølgelig ikke har modtaget varen endnu!

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #2   6. mar 2013 Du er langt fra den første, og sikkert ik den sidste

  • #3   6. mar 2013 Inden jeg handlede synes jeg faktisk jeg havde søgt på lidt informationer om det firma. Men åbenbart ikke godt nok. Synes ikke der var noget at finde på trustpilot den gang!


  • #4   6. mar 2013 Engblommevej 28 horsens. Så kører i bare ud med nogen køller og får jeres penge tilbage hehe

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #5   6. mar 2013 Redder det her indlæg noget ? Du søgte jo åbenbart ikke selv efter anmeldelser herinde inden du selv handlede der. Så hvad får dig til at tro at det gavner at skrive det her.
    Synes det lidt komisk. :). ( jep syg humor )

    Når det så er sagt er det da pisse ærgerligt at du ikke har modtaget hvad du har betalt for og at der bliver ved med at eksistere sådanne forretninger.
    Håber da det hele ender med du enten får din vare meget snart eller dine penge tilbage.

    Og derefter lære at det ikke altid ( næsten aldrig) de billigste der er de bedste steder at købe smiley


  • #6   6. mar 2013 tag ud og besøg ham face to face,han må lære det på den hårde måde

  • #7   6. mar 2013 hvorfor generelt handle i dk netbutikker når du kan finde det til billigere penge på ebay ?

  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
  • #9   6. mar 2013 Igen igen...

  • #10   6. mar 2013 Der må da være noget forbrugerstyrelse der går ind og får den såkaldte, "butik" til at lukke.. Det kan da ikke passe den kan fortsætte med så mange numre som der er kørt igennem hos ham!
    Dælme for ringe..


  • #11   6. mar 2013 Der er sku efterhånden emner omkrig n-styling hver dag, hvordan fanden kan et "firma" som det eksistere endnu.

  • #12   6. mar 2013 Chrisje>> Forbrugerstyrelsen tager ikke sager med biludstyr eller biltilbehør, og selvom de gjorde kan de kun "henstille" de er ikke lovgivning, så reelt set er det ubrugligt hvis firmaet er ligeglad.

  • #13   24. apr 2013 Jeg købte en gevindundervogn til min gamle mazda i Bella centret den 3 nov 2012.
    Og der har så været bøvl frem og tilbage med at han sagde undervognen var skadet osv ( dårlige undskyldninger) sidst jeg snakkede med Nicolai Christensen var sidste onsdag og der sagde han at mine penge var overført og trukket fra hans konto. Men det må jo så os have været løgn for en uge senere har jeg ikk modtaget noget. Og nu gider jeg ikk bøvle med det mere så jeg har fået en advokat til at kigge på sagen. Så nu må vi se hva der sker. Jeg er bare så gal på den duksedreng.


  • #14   24. apr 2013 Jeg købte to underlæber og en grill til min g3'er først trak de pengene fra min konto men jeg fik ingen mail om at jeg havde købt noget, og en uge efter havde jeg stadigvæk ikke fået mine ting ! jeg ringede til ham der inde adskillige gange og han tog ikke telefonen. til sidst begyndte jeg at kime ham ned og først der tog han telefonen efter 3 gang !!! jeg sagde at jeg ville have mine penge tilbage, og det var der heller ikke noget problem i, og han fik mine numre til at overføre penge. men 3 dage efter var der stadig ikke dukket nogle penge op på min konto. jeg prøvede at ringe derind igen ! og der skulle jeg igennem samme omgang som før ( han tog ikke telefonen, de første mange gange) og så endelig da jeg fik kontakt til ham, fik jeg afvide at han ville overføre pengene med det samme, så han havde slet ikke overført dem. ! de stod så på kontoen dagen efter. handler der aldrig igen.

Kommentér på:
Lidt opkast over N-styling!

Annonce