{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Købeloven??? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har købt en bil idag hos en forhandler. Da jeg 35 min efter er nået hjem til min bopæl, lyser 4 hjuls lampen da bilen er 4x4.

Det for mig til at kigge slutseddel extra igennem for at se hvad der står. Selvom jeg nok burde have gjort det hos forhandler. Men her dummede jeg mig så.

Men der står at bilen sælges som afhentnings tilbud, og at der ydes ingen form for reklamations ret, og der kan forekomne fejl eller mangler på bilen.

Nu ved jeg ikke om jeg tager helt fejl. Men det da ikke lovligt fra forhandler at skrive dette? Jeg er vel dækket ind af købeloven uanset hvad? Også selvom det står afh,tilbud. Selvom det vel betyder man selv indregistrer bilen og skal synes. Men her skulle bilen ikke synes, og der var nr plader på og han indregistrer bilen. Så jeg vel også dækket ind af købeloven?? Eller hvad ?

Jeg har intet fået afvide omkring denne fejl, altså selveste 4x4 lampen. Den lyste ikke på stedet, men gjorde det så snart jeg kom hjem. Hvad så nu? Kan jeg stille bilen hos en mekaniker og få dem til at tjekke bilen, og sende regningen til forhandleren ??

Jeg har skrevet en skriftlig email til forhandler også omkring dette. Såfremt det skal bevises til en mulig sag.

Er der nogen som kender til det??? Føler jeg har for 1 gang købt katten i sækken hvis jeg selv skal betale 10-15 tusind for at lave 4x4 fejlen. Og har det sgu skidt i maven

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købeloven???
Kommentér på:
Købeloven???

Annonce