{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.986 visninger | Oprettet:

Nicklas P
Nicklas P
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 151

Stor ros til Toyota Danmark!! {{forumTopicSubject}}

Godaften BG

Jeg er klar over at dette ikke er et normalt indlæg, men jeg vil nu alligevel have lov til at dele en succes oplevelse med Toyota Danmark med jer smiley

Her for et par uger siden blev min vens Toyota kørt til værkstedet for 4erd. gang, og her fandt hans lokale mekaniker ud ad at toppakningen på hans D-4D motor fra 06, var gået. Den havde ikke fungeret helt optimalt gennem et godt stykke tid, men vi havde simpelthen ikke kunne finde fejlen.

Vi ringede imidlertid til Toyota Danmark på opfordring fra en bruger herinde og forhørte os om der skulle være noget udvidet garanti, da vi lærte at fejlen var mere eller mindre kendt herinde på siden, og godt kunne tyde på mere alvorlige skader end kun en defekt toppakning.
Det viste sig at Toyota havde anerkendt fejlen på disse D-4D motorer og havde lavet en udvidet garanti på disse.
----------

Nu er bilen så kommet hjem efter ca. 1,5 uge på et Toyota værksted, med HELT NY motor uden nogen form for beregning eller ventetid på sagforløb eller noget som helst i den dur.

Jeg er klar over at denne type sag måske er ret kendt herinde og derved ret "normal" men vil nu alligevel have lov til at ROSE Toyota Danmark for en genial service hele vejen igennem smiley

God aften til jer alle!

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor ros til Toyota Danmark!!
Kommentér på:
Stor ros til Toyota Danmark!!

Annonce