{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.592 visninger | Oprettet:

Mudderkastning på BG {{forumTopicSubject}}

Savner man en god diskussion, er "xenon" eller "iOs vs Android" altid garanti for at få folk til tasterne smiley

Eller hvad med : "VW vs. Toyota og Honda"

De emner har bare været oppe 712 gange før, og det ender altid i mudderkastning og 'min far er stærkere end din far'.

Jeg synes det er underholdende at læse når folk ivrigt forsøger at argumentere for, at diverse ulovligheder ikke er til gene eller fare for andre andre! Og NEJ du kan ikke påstå at dit uoriginale xenon ikke blænder, og NEJ du har ikke forsvarlig kontrol over din bil med +160km/t i frostvejr, og NEJ du er ikke en helt fordi du kan køre med sommerdæk hele året!
Nu kan det godt være jeg er blevet mere pylret og forsigtig efter jeg er blevet far, men når jeg ser folk være til fare for mig og min familie i trafikken, så bliver jeg fandme gal.

Forresten så ved jeg heller ikke hvad afgiften er på din importbil, eller hvor du får den billigste forsikring som 18 årig! Og hvis du har brug for en skudsikker vest, er du tydeligvis uden for pædagogisk rækkevidde...

Nu håber jeg at jeg har pisset nogle over skoene, men jeg skulle lige af med noget indebrændt galde.

Stram Op! -Ellers kommer farmor efter jer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mudderkastning på BG
Kommentér på:
Mudderkastning på BG

Annonce