Autolakere uddannelse {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens
jeg har sgu ramt et lille dilemma i livet nu..
Går på adgangskursus til Maskinemester uddannelse da jeg troede det var min drøm..
Jeg er uddannet smed, og ville gerne videre da der ikke var så meget smedejob at få.. nu når jeg så går derude, finder jeg ud af niveauet er SYGT højt, og jeg slet ikke kan følge hverken halvt eller helt med.. Det gør jeg får en røv nederen hverdag med stress, dårligt humør og idet hele taget nedtrykt..
Jeg overvejer derfor at droppe den retning, og måske gå i voksenlære istedet, da jeg ikke kan alt det skole der
Jeg har derfor kig på autolakeren, og tænker det måske mere er mig.. men er det muligt at få læreplads, eller er de revet væk og 10års ventetid ?
håber i kan hjælpe lidt her (:
sep 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 29
Er selv uddannet Autolakere i 09 og da jeg startede i 06 var det svært og få lære plads ( På Sjælland/ stor KBH) men fik dog en efter 4 måneders søgning og 36 ansøgninger .. men det er dog muligt hvis du kan dit kram angående det fag.
Men ja tag en søgning inden du starter får at være sikker på at få et sted.
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 59 Biler: 18 Emner: 354 Svar: 2.047
Jeg tog min sidste eksamen i 2004 på grundforløb som smed på Æ niveau, og nu sidder jeg og skal lære B Niveau.. jeg ved godt man bare skal hænge i så skal det nok komme, men føler virkelig jeg spilder min tid :S
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.125
nov 2005
*Kongen : Jo skoleforløb, men det ville nu ikke genere mig (:
nov 2005
Med "Tingplejer at komme let til mig" mener jeg, at jeg er rimelig lærenem, og plejer at fange tingene rimelig hurtigt og derved kunne det.. Skal ikke høre tingene mere end 1-2 gange før jeg kan finde ud af det.. sådan er det desværre bare ikke med det her.. om det er fordi lysten ikke er der, eller om det er fordi jeg har fået svært ved det efter så mange år, aner jeg ikke
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 49 Biler: 5 Emner: 76 Svar: 1.494
nov 2005