{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Autolakere uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

jeg har sgu ramt et lille dilemma i livet nu..

Går på adgangskursus til Maskinemester uddannelse da jeg troede det var min drøm..
Jeg er uddannet smed, og ville gerne videre da der ikke var så meget smedejob at få.. nu når jeg så går derude, finder jeg ud af niveauet er SYGT højt, og jeg slet ikke kan følge hverken halvt eller helt med.. Det gør jeg får en røv nederen hverdag med stress, dårligt humør og idet hele taget nedtrykt..
Jeg overvejer derfor at droppe den retning, og måske gå i voksenlære istedet, da jeg ikke kan alt det skole der smiley
Jeg har derfor kig på autolakeren, og tænker det måske mere er mig.. men er det muligt at få læreplads, eller er de revet væk og 10års ventetid ?

håber i kan hjælpe lidt her (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autolakere uddannelse
  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 29
    #2   29. mar 2013 Hey.

Er selv uddannet Autolakere i 09 og da jeg startede i 06 var det svært og få lære plads ( På Sjælland/ stor KBH) men fik dog en efter 4 måneders søgning og 36 ansøgninger smiley .. men det er dog muligt hvis du kan dit kram angående det fag.
    Men ja tag en søgning inden du starter får at være sikker på at få et sted.