{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Emil O
Emil O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Autolakere uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri

Jeg ville bare høre da jeg ikke lige selv kunne finde ud af det jeg er 17 år og har taget min 9 klasse og har fået over 02 i gennemsnit og vil gerne starte på autolakere uddannelsen

Så jeg ville høre når nu jeg kun er 17 og ikke har mulighed for su hva kan man så gøre da uddannelsen ligger i Jylland og jeg bor på Nordsjælland hvad man skal gøre? I forhold til penge og et sted at bo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autolakere uddannelse
  • #1   28. apr 2018 du skal ikke have SU når du er på skolen smiley
    kun når du tager Grundforløbet vis du ikke har en elevplads.

du får Elevløn fra mester når du skal på skole.

og uddannelsen er i Silkeborg og de har Boliger du kan søge på skolen og du behøver ikke at tage hele uddannelsen der du skal jo kun der over 4 gange over din uddannelse periode

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    apr 2018

#2   28. apr 2018 Okay hva koster det for de boliger der og som jeg forstod det tog grundforløb 2 20 uger eller har jeg misforstået noget? Siden du siger jeg kun skal der over 4 gange

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    apr 2018

#3   28. apr 2018 har fundet ud af det med bolig delen der men forstår stadig ikke det med jeg kun skal der over 4 gange ?

• #4   28. apr 2018 du kan først få su når du er 18

• #5   28. apr 2018 De 4 gange er vel fordi de tyve uger er delt op.

• #6   28. apr 2018 Tror der tænkes på at der er 4 skole forløb derovre. Jeg har selv boet på skole hjemmet dernede. Jeg var 16/17 dengang jeg startede på min uddannelse. Dengang tilbage i 2000 boede vi gratis dernede, fri kost og logi. 20 ugers grundforløb, derefter 7 uger. Pr forløb.

• #7   28. apr 2018 www.tss.dk

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    apr 2018

#8   28. apr 2018 Tak for hjælpen sidste spørgsmål hvordan er boligerne/værelserne er der mulighed for at sætte en stationær op bare så man har noget at lave i fritiden?

• #9   28. apr 2018 Hvis der er et værelse er der selvfølgelig også mulighed for at sætte en stationær op smiley
    Silkeborg TS ligger eller lå på samme adresse som HTX, hvor jeg har gået for 15-18 år siden. Der ligger sådan et højhus for enden af skolen som var boliger, ved ikke med sikkerhed, om det stadig fungerer sådan, da de vist er ved at bygge en ny skole, dog nærmest lige ved siden af.

• #10   28. apr 2018 2 Pers. Værelser nogle er enkle. De er måske 12-15 kvm. Og dengang havde vi computer, fjernsyn, anlæg... alt vi kunne slæbe med.

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    apr 2018

#11   28. apr 2018 Når okay mange tak for hjælpen smiley

• knut7
    knut7 Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 2
    #12   30. apr 2018 Jeg bor på skolehjemmet i Silkeborg . Man bor som udgangspunkt 2 mennesker på samme værelse. Men man godt få et eneværelse. Det er ikke luksus at bo der, men man overlever.

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    apr 2018

#13   30. apr 2018 Hvor langt tid er man derovre af gangen?

• knut7
    knut7 Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 2
    #14   1. maj 2018 Sådan her er det for os karosseriteknikere. Grundforløbet er 20 uger.

profilbillede
Kommentér på:
Autolakere uddannelse

Annonce