{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39

Opel Corsa 2008 {{forumTopicSubject}}

Hej

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/corsa/10-12v-enjoy/1595819

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/corsa/10-12v-enjoy/1545653

Hvad ville i sige til denne bil som førstegangs køber, umiddelbart efter erhvervet kørekort?
Valget er enten mellem en corsa, en bil ligesom corsa eller en minibil.
Er bare i tvivl om hvor meget de vil falde i værdi over de næste par år. Har en mor der hele tiden opfordrer mig til at købe en ny minibil pga. jeg højest sandsynligt vil sælge igen om 3 år, og derfor ikke vil have det største tab.
Som i kan se har ingen af bilerne jo kørt såååå langt igen. Hvad er det egentligt der får dem til at falde i pris? Er det årgang eller antal km de har kørt? Der er vel reelt ikke forskel på en Opel Corsa 2007 og 2009? Er det ikke fuldstændig samme bil, det der spiller ind er vel hvor langt den har kørt?
Min mor er jo ved at falde om når jeg fortæller hende at jeg kigger på en bil fra 2008, hvorefter vi har haft en mindre diskution omkring det her med årgang kontra km kørt.

Er der i det hele taget nogle unge billister herinde der har samme bil? Er interesseret i at vide hvad i betaler i kaskoforsikring. Ifølge Codans online system skal jeg betale 34k i forsikring for fuld kasko, har fået flere tilbud på kasko for 10k hos forhandlere af minibiler. Kan det passe at den skal ligge så høj? Er det deres systemer der beregner upræcist, er det pga. det ikke er en minibil eller noget helt tredje?

Hvornår har en bil desuden kørt "langt"? Den primære årsag til jeg søger noget nyere der ikke har kørt så langt er pga. jeg simpelthen ikke har råd til de her pludselig reparationsudgifter som mine forældre hele tiden får. Er det noget jeg skal bekymrer mig om? I givet fald hvornår begynder man generelt at få problemer med sin bil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Corsa 2008
Kommentér på:
Opel Corsa 2008

Annonce