{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.853 visninger | Oprettet:

Lakforsegling & Voks expert {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ny hvid bil som jeg vil give en gang lakforsegling og derefter en omgang voks. Jeg har kigget på poorboys lakforsegling og natty's voks til lyse biler. Jeg har ingen maskine, så det kommer til at foregå i hånden. Vil det ikke give et godt resultat, eller har i bedre forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakforsegling & Voks expert
  • #1   5. apr 2013 Man påfører generelt både lakforsegling og voks i hånden, bare påfør det med en skumpad, så er det helt fint. smiley

  • #2   5. apr 2013 Hej Jacob.
    Jeg tror nok at det vil give en gode resultat. Det er faktisk svært med hvide biler men, man kan sagtens se en forskelle. Jeg har selv brugt poorboys lakforsegling og jeg synes at den er gode nok, men holder ikke helt vild meget, jeg kan bedre lide Carlack 68 - Long Life som holder en helt del, men den er svært at arbejde med.
    Når det kommer til voks Dodo juice wax - Diamond White som er faktisk og giver en rigtig lækker resultat.


  • #3   5. apr 2013 Har fået anbefalet denne side. De er eksperter i polering og konservering af biler. De sælger produkterne via denne side hvor du også kan se videoer og få rådgivning.

    http://shop.bilvask.nu/bil-polering/polermiddel-lakrens


  • #4   5. apr 2013 Det et ganske udemærket produkter du skriver der.Husk at lakken skal være helt ren inden du går igang.Køb evt en claybar til at rense med.

  • #5   5. apr 2013 Som andre skriver er poorboys produkter udemærkede, men hvis du lægger på i hånden får du ikke lige så lang holdbarhed som hvis du brugte en DA. Nu ved jeg ikke om poorboys produkterne med fordel kan bruges på en DA og har også hørt at holdbarheden ikke er ligeså lang som andre lidt dyrere forseglere...

    Grunden til nogle af de gode forseglere lægges på med maskine er, at varmen der generes, øger holdbarheden fordi den hærder hurtigere op.

    Bruger selv nogle nanobaseret forsegler produkter der hedder Nanolex, de er med lang holdbarhed, som kan toppes med en spray efter vask, hvis man vil have ekstra shine og forlænge holdbarheden.

    Hvis din bil er ny, så kræver lakken nok ikke det store forarbejde. Husk, at en forsegler uanset mærke, bedst binder med lakken, når den er helt ren og fri for voks, olier m.m. Så uanset hvad vil jeg anbefale dig at rense den inden.

    Du kan se mit album med en toyota avensis, for hvordan det ser ud, den har stadig forsegler på der virker og den skal kun holdes vedlige med en shampoo der indeholder samme forsegler elementer, dermed holdes forsegleren oppe.


Kommentér på:
Lakforsegling & Voks expert

Annonce