3.036 visninger
|
Oprettet:
Ny registreringsattest? {{forumTopicSubject}}
Har købt en bil hos en forhandler i mandags som havde fået den ind fra en anden forhandler i fredags. De har så bestilt en ny reg. attest i weekenden, så jeg venter på de får den nye så der kan komme nummerplader på den. Men går der ik normalt kun et par dage? Forstår ikke hvorfor den ikke er modtaget endnu. Er der en anden løsning til at få nummerplader på den? Ham jeg købte den af har den gamle reg. attest, men vi kan jo ikke bruge de koder på den eftersom de har bestilt en ny.
Omregistreringen er jo lidt ligemeget, den har jeg jo alligevel lovpligtigt 3 uger til. Vil bare gerne have nogen plader på den.
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 18 Biler: 9 Emner: 4 Svar: 1.520
Og hvorfor snakker du om omregistrering, når der ingen plader er på bilen?
Og desuden er det ikke lovpligtigt at køre i en anden mands forsikring i 3 uger!
Det er kutyme at man kan køre op til 3 uger, men man får selvfølgelig ordnet det hurtigst muligt.
apr 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 336 Svar: 1.711
Det er lovpligtigt at man MÅ kører i 3 uger. Siger heller ikke jeg skal. Siger bare det vigtigste er at der kommer plader på så jeg kan køre i den, de skulle jo gerne få den nye attest inden 3 uger allgievel.
apr 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 336 Svar: 1.711
Forhandleren jeg købte den af har købt den af Audi i århus. Så har audi århus bestilt en ny reg. attest på den, som vi så venter på de får så vi kan omreg den.
Ny registreringsattest?