995 visninger
|
Oprettet:
Ny registreringsattest {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen.
Håber i kan hjælpe mig her?
Jeg har kig på en gl. bil hvor ejer ikke har registreringsattest. Den har skiftet ejer 2 gange siden sidste registrering som man ikke har mulighed for at finde igen.
Der haves kun et tidligere billede af nummerpladen og der hvor stelnummer sidder er der rust.
Derfor kan nogle af tal/bogstaver kun aflæses. Er det muligt igen at få en registreringsattest/indregistrering?
På forhand tak!
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.022
sep 2018
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 539
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 2.448
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 62 Svar: 1.577
Så undersøger de sagen, og du har en ny attest eller et nej indenfor 10-14 dage.
Kan den overhovedet ik findes i systemet, kan de give dig attest på, at du kan betale afgift på bilen og få plader på.
nov 2010
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 987
du skal have lavet en kvitering på at du ejer bilen nu + stel nr og nummerplade bliver skrevet på kviteringen
så oploader du den på skat hjemmeside sammen med det billed af bilen + du overfører 100kr til dem (men ring først)
så for du enten de rigtige papir på bilen eller en tilladelse til og få den synet når den er synet sætter du plader på og for så først papir derefter
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Hvis han ikke har en kvittering fra den der som står som ejer af bilen, på registrerings attesten, samt på køb af de efter følgende, så får han INGEN ny regattest.
ikke på lovlig vis ihvertfald.
feb 2011
Følger: 4 Emner: 2 Svar: 1
Jeg tager et ekstra kig på bilen igen, inden jeg bestemmer mig for et evt. køb.
Ny registreringsattest