{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask / nymalet bil
  • #1   11. jun 2013 jeg ville vente 4-6 uger. Og så ville jeg ALDRIG køre den i vaskehal

  • #2   11. jun 2013 Du skal nok vente en 3-4 uger....

    Men hvorfor ikke vaske i hånden ? Resultatet er som oftest meget bedre, og langt mere skånsomt hvis det gøres korrekt og med de rigtige produkter....

    Syntes også kraftigt at du skal overveje at få den lakkonserveret, for at beskytte lakken så lang tid som muligt, og for at bibeholde den flotte glans....


  • #3   11. jun 2013 Du har lige fået larkeret din bil - det koster da knapper.. hvorfor så ikke vælge faktisk at bibeholde den så flot, så længe som muligt .. næææ du ... hånd vask .. dét virker


  • #4   11. jun 2013 6 måneder læste jeg lige på EB et sted...


  • #5   11. jun 2013 Vi har så meget kalk i vandet, så syntes bilen ser træls ud bagefter.
    Lasse
    Hvad er lakkonserveret ?
    Er det noget man selv kan?
    Ca. Pris


  • #6   11. jun 2013 du kan tilføje et lille skvæt afspænding til opvaskemaskinen så slipper du for kalken på bilen bare lige skylle den over med et par spande af det til slut. Det virker

  • #7   11. jun 2013 Vask i skygge og skyld hyppigt bilen af imens du vasker....

    Lakkonservering og kaldet en lakforsegling, er et polymer baseret produkt som lægger et lag oven på lakken for at beskytte den mod diverse former for skidt, og hærder lakken så du undgår mange af de vaskeridser som ellers fremkommer under vask....

    Du kan sagtens lægge en lakforsegler selv, ring til mig på 22170163, så skal jeg hjælpe dig i gang


  • #8   11. jun 2013 Du køre den i vaskehallen når den er færdig samlet..om du gør det der eller venter det er lige meget..den er "tør" nok til det dagen efter.

  • #9   11. jun 2013 Spørg maleren der har lakeret den - han ved hvor lang tid, den anvendte lak er om at hærde helt op! Alt andet er useriøst efter min mening..................

  • #10   11. jun 2013 bot bot!
    kalk problemet er løst hvis du gør det i regnvejr, jeg vasker altid bil i regnvejr det er det bedste synes jeg!
    Så kan du bare lade dig stå udenfor i mens det regner og så når det høre op kan du tag en hurtig tur i så de største regndråber lige triller af smiley


  • #11   11. jun 2013 Jesper H - Lyt til Æ Kalker aka Dennis J smiley haha
    Det er ikke en synd at køre sin bil i vaskehal .. Hvis man spørg diverse klargøringsmænd så siger de også, at du sagtens kan bruge vaskehal, man skal bare huske at skylde bilen over hvis den er meget beskidt og knas tør .. Vaskehallen laver ens vaskeridser over hele bilen i forhold til hvis man vasker i hånden (og evt ikk er særlig god til det) .. Men hvis man godt kan li at nusse om sin bil så bruger man jo den tid det kræver at gi den en ordentlig vask i hånden smiley og nårh ja vaskehallen kommer jo ikk ind i alle små hjørner og kroge, så derfor er det jo godt for bilen lige at få en grundig håndvask engang imellem .. Nogen gange kan jeg finde på at køre i vaskehal først og så vaske bilen i hånden bagefter smiley Men jeg er også lidt tosset jo ... Haha ..

    God fornøjelse med din nymalede bil smiley


  • #12   11. jun 2013 Britt, du har helt ret i at en vaskehal laver ensartede ridser over hele bilen. Men det er jo ikke lige fordi din bil skinner efter sådan en tur... Jeg giver altid min bil en overskylning, så en håndvask så clay en til to gange alt efter hvor lang tid siden det er jeg har givet bilen en ordentlig tur sidst og så får den endnu en håndvask der efter. Når det er gjort er bilen klar til polering og lakforsegling på den måde har jeg endnu ikke oplevet at få flere vaskeridser i bilen.

  • #13   11. jun 2013 Jubidition - Ja du giver den rigtig gas og forkæler din bil smiley men jeg siger bare det ikke er en synd at køre i vaskehal .. Det ødelægger jo ikk bilen .. hehe ..
    og så lyder Hr Jesper H måske ikke lige som typen der vil bruge timer på at vaske sin bil, når han bare spørg om hvornår den må komme i vaskehal smiley og det kan han jo bare gøre, og hvis man så vil være lidt mere forsigtig så sørger man for at hele bilen lige er blevet skyllet over inden, så det ikk er indtørret snavs vaskehallen vasker på smiley


  • #14   11. jun 2013 Det er nemlig rigtig Britt, lige det med at vaske bil, jo det er da hyggeligt, men har ikke tiden til det, !

  • #15   12. jun 2013 Hehe Jamen det var da godt observeret af mig så, Jesper H smiley
    Men her fik du da i hvert fald en masse gode råd med på vejen, om du vasker i hånden eller i hallen smiley


Kommentér på:
Vask / nymalet bil

Annonce