{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nymalet bil - vask osv.
  • #1   15. mar 2008 altså den skulle gerne have hærdet færdig.. men jeg plejer lige at være lidt skånsom de første gange

  • #2   15. mar 2008 okay....

    det var nu mere om der var nogen bestemt måde den skulle vaskes på - eller nogel bestemte prudukter jeg skulle bruge?

    og hvordan med poleringen....skal det gøres lige efter den er vasket første gang?


  • #3   15. mar 2008 polering skal der gå længere tid med...

    ved ikk hvor længe men min er ikke blevet poleret


  • #4   15. mar 2008 2-3 uger så er helt sikkert sagde min maler.. jo længere jo bedre, jo hårdere bliver lakken..

    Vask i hånden, vaskeridser her og der

    Vask i bilbask, vaskeridser jævnt overalt..

    Brug vaskehal med vaskeskind!!! den aller blideste form at vaske bil på


  • #5   15. mar 2008 Hej.
    Hvis din bil er nymalet skulle det ikke gerne være nødvendig at polere den., kun hvis den skal poleres " altså voks du tænker på"., hvis der fks er løbere eller noget skal du vente 2-4dage med at polere dem af. hellere vente for længe end at lakken er blød. men det nye maling tøre ekstremt hurtig. og vi plejer da at gøre det dagen derpå. når bilerne skal ud af døren. men vask må¨du godt efter så lang tid. sker der ikke noget ved. bare vær lidt skånsom. så holder din bil længst.


  • #6   15. mar 2008 bare vask den med en blød svamp/klud

  • #7   15. mar 2008 MASSER af vand..og blød svamp..

    og få skyllet så meget skidt, sten, sand af så muligt inden du vasker, men vaske ridser kan næsten ikke undgåes, selvom du bruger den fineste svamp..


  • #8   15. mar 2008 men ja, man kan Ligeså godt bare bide i det sure æbel, og finde den nyeste og fineste vaskehal, med vaskeskind, og køre i den, for man blir skuffet over de ridser der altid kommer, uanset hvor meget man passer på... i hånden

Kommentér på:
Nymalet bil - vask osv.

Annonce