{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Bilen ryster ved 110 km/t med alu'er.. {{forumTopicSubject}}

Bilen, en Suzuki Liana, har lige fået sine sommer-hjul på... Det pyntede og blev egentlig kun til besvær.

Først trak bilen til højre med dem på. Jeg byttede om på dem - og det problem er nu løst.

Til gengæld ryster bilen når den har fået sine aluer på. Det er 17" det drejer sig om. De skulle være afbalanceret lige inden de blev taget af til vinter (der var bilen ikke min!). Hvad gør jeg? Dækkene er ikke så gamle, de har endnu ikke kørt 1000 km

Noget andet er, at hvis der sidder to bag i bilen, og man drejer kan man høre hjulene skraber påi den modsatte side af hvadman nu drejer til. Bilen er ikke sænket, og har lav-profil på. Kan man gøre noget ved dette uden at man skal ofre ny undervogn...?

Sidst er bilen begyndt at sige en mistænkelig lyd. Jeg tror ikke den har forbindelse med hjul-skiftet (men hvem ved!). Når man når lidt op i omdrejninger, ca. 4.000-5.000 omdrejninger, siger bilen en underlig fjedrende metalisk klang, som er svær at stedfæste. Den varer kun et par sekunder og forsvinder så igen - optræder gentagende gange ved en køretur. Det lyder lidt som en hvis man ryster en metal-beholder med en kugle i og med etfjedrende ekko. Nogle der har nogle ideer? Har selv tænkt lidt det kunne være udstødningen der støder på et eller andet?

Hjælp - det irriterer mig....!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilen ryster ved 110 km/t med alu'er..
Kommentér på:
Bilen ryster ved 110 km/t med alu'er..

Annonce