Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zafira opc
  • #1   31. jul 2013 OPC gearkasser er skrammel - har den kørt langt den du ville købe skal du nok overveje dit valg - stort set alle OPC modeller har dårlige gearkasser - de kan simpelthen ikke følge med de mange HK.
    har selv eget en OPC og min bror har - begge vores gearkasser døde

• #2   31. jul 2013 Har en kammi som lige har haft en... midt på motorvejen begyndte den og brande for motoren:) så husk en brandslukker hvis du køber en:)

• #3   31. jul 2013 Som der allerede er nævnt er gearkassen(M32) den største svaghed på den bil, det er lejerne som simpelthen var for billige. Du kan så være heldig at det er lavet og med nogle bedre lejer, så holder det fint nok.

Det med at gå ild i dem, er absolute IKKE et problem på den, det må have været en enlig en:)

Generelt er det en ganske fin bil og motoren har du et godt udgangspunkt hvis du vil tune lidt på den.

Hvis det er et uoriginalt luftfilter i den, skal du sikre dig at det er et tørt, mange har haft problemer med at olieret luftfilter ødelægger luftmassemåleren.

• #4   23. sep 2013 Lige en kommentar til det indlæg ang gearkasse.. vi har haft vores i lidt over et år nu og der er absolut intet galt med den gearkasse. Min har lige rundet 136000 km og gearskiftene ligger stadig silkeblødt.. så jeg kan ihvertfald ikke genkende det påståede at ALLE opc gearkasser er noget hø... men folk har en tendens til at skære alle modeller over en kam hvis man selv har haft en dårlig oplevelse.. biler er ikke ens selvom det er samme model. Kørsels mønster, service og generel vedligholdelse er nogle meget vigtige faktore for alle brugt biler.. jeg købte vores netop fordi den var blevet købt og brugt af en direktør som pendler bil fra Slagelse til københavn.. min forrige bil var en Mondeo mrk lll 2.2 tdci og den var blevet brugt som sælger bil i tyskland og havde kørt 138000 km på 2 år. Da jeg solgte den sidste år havde den rundet 282000 km og ikke engang koblingen var blevet skiftet på det tidspunkt..

• #5   24. sep 2013 R V, hvis det her er din Vectra OPC du snakker om, så husk lige den kører med F40 gearkasse og ikke en M32 som Zafira OPC. Mig bekendt har F40'eren ikke problemer med lejerne, det er kun M32 som bliver nævnt tidligere i tråden.

• #6   24. sep 2013 Ved jeg godt. Men i den første kommentar bliver OPC gearkasser nedgjort generelt.... smiley
    Det var blot den jeg reagerede på

• #7   24. sep 2013 ... men selvfølgelig, han skriver længere ned i teksten; stortset alle opc gearkasser... bare ikke lige en F40.. :))
    Havde forresten en snak med min lokale Opel forhandler den anden dag, han har lige fået en Insignia OPC ind.. den var han ikke imponeret over hvad angår gearkassen.. ikke at den går i stykker, men at den ikke er nær så behagelig som vectra'en at skifte gear i... måske man lige skulle overtale ham til en bitte prøvetur . smiley

• #8   24. sep 2013 Hehe, ja okay det havde jeg sgu ikke engang set. For må da sige jeg har heller ingen problemer med min F23 gearkasse som sidder på min OPC, trods det at den skal håndterer væsentlig mere effekt end den er beregnet til smiley

Jeg har godt hørt delte meninger om Insigniaens gearkasse, men det var som oftest på den med automatgear. Dog har jeg også selv en tur tilgode, så bliver spændt på og se når jeg en dag får prøvet en smiley

Kommentér på:
Zafira opc

Annonce