585 visninger
|
Oprettet:
E39 M5 boost {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, jeg har endelig fået min nye maskine hjem, og sidder inde med nogle penge.. dog ikk 50kg.. så hvis nogle har et kompressor kit liggende "lettere brugt" så skriv endelig
tak på forhånd
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
nov 2005
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 98
dec 2008
Men der er bare langt mellem de kit.
nov 2005
som sagt, var det os kun hvis der var nogle der havde et brugt kit har en spare motor, når den ene skal ud og renoveres.. så bilen ikke holder stille
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.567
dec 2008
Det er jo selvfølgelig fordelen ved at være samme ejer af bilen man ved jo selv hvordan det står til med vedligeholdelse og service, men overtager man sådan en bil ved man ikke hvordan den tidligere er blevet kørt, og om den har fået alt hvad den har kunne trække lige fra nøglen er blevet drejet. men det er en sjældenhed at sådan en m-power motor har kørt over 300.000 uden renovering.
Jesper muligheden er jo stadigvæk, at du køber en rotrex kompressor nogle slanger og en intercooler meget mere skal der jo ikke til, jeg ved der er kommet nogle nye styrbokse på marked det koster 3500,- og kan køre map og de er super lette at programmere, ellers kan den originale boks sagtens køres ind hvis man køre under 0.6bar ladetryk så tror godt det kan lade sig gøre at bygge det for under 20.000,-
nov 2005
for at kommentere på Dennis, og holdbarheden, altså self ved jeg intet om tidligere ejer, andet end det var en der "ikke manglede noget" og en mand på slut 30´erne. som bar havde den som sjov bil.. den røg os lige gennem syn, intet rust, og motoren er utrolig rolig,, og ingen skræl fra vanos eller noget.. og fuld service bog. så jeg håber da den er holdt... men jeg køre nu selv som en morfar i den, når jeg bar triller rundt.. tanken om bæstet under hjelmen, kan jeg li og at den kan arbejde når den skal... den bliver ikke kørt rundt sidelæns hele tiden, det er jo snart en ikon bil
E39 M5 boost
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside