{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

19 December. {{forumTopicSubject}}

Suprice, Suprice

Jeg takker mange gange Christian F og Kasper E for at bidrage med deres viden og holde liv i kalenderen, da jeg desværre må indrømme, at jeg kastede håndklædet i ringen. Det oprindelige koncept handlede om, at jeg ville finde forholdsvis normale biler, som aldrig blev solgt i Danmark og kunne snuses op til billige penge, via import køb. Desværre blev det ikke helt så spænde og populært, som jeg havde håbet på.

- I dag ser vi ikke på en ”kalenderbil”, men blot en lille tidlig julegave fra det oprindelig koncept med de utrolige sjældne biler. Dagens bil er faktisk en af de helt, helt, helt uimodståelig sjældne biler, som jeg faktisk ikke kan finde en pind info om…

Med første blik kunne man godt tænke, at der var blot tale om en ligegyldigt kinesisk luksusbil, men med tætter blik på den, spotter man nemt den store Mercedes grill samt et par SLS forlygter og baglygter. Mercedes Royale 600 hedder den, og var en eksklusiv bil bygget til en meget rig person, der savnede en moderne version af den legendariske S600 Pulman fra 66- Den bil alle diktator startede ud med… Royale 600 var basseret på Mercedes S-klasse W222, og fik samme V12 motor. Overraskende nok faldt der smag for lygter fra den nu udgået Mercedes SLS, og frontpartiet samt bagpartiet blev udstyret med SLS lygter, som giver den det så specielle designudtryk. Andre detaljer bestod af den kendte Mercedes grill, SLR gæller og klassiske Mercedes fælge. Hvem ejer så dette uhyre kan man så tænke, men det er der faktisk ikke rigtig nogle som ved end et par rygter. Selvom bilen står i Nordamerika har der været mange spekulationer om, at det er en rig Kineser der ejer den til danske Henrik Fisker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  19 December.
Kommentér på:
19 December.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce