{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Gang i snakken {{forumTopicSubject}}

Ja vi er jo ikke blevet så mange medlemmer endnu, men ved dog at stort set alle som kører i den dejlige lille bil som regen har en vennekreds, som gør det samme... Så om ikke vi skulle få oppet os og få fortalt de folk om bilgalleri.dk og denne her klub?

Ellers må vi jo få gang i snakken om hva vi hver især kører i og hvor vi evt- er fra...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gang i snakken
  • Karsten B
    Karsten B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3
    #1   10. apr 2007 Der sker godt nok ikke meget på disse sider. Derfor vil jeg gøre et forsøg med at få gang i snakken.

Jeg er lige gået igang med at restaurere min elskede clubman, men mangler inspiration. Nogen der kender nogen steder hvor man kan se på hva folk har gjort ved deres CLUBMAN?

• #2   11. apr 2007 Tjah nu ikk så meget inde i Clubmann'r... Hvordan vil du gerne ha den til og ende med & blive? Så tæt på original som muligt eller "geilet"?

http://zeemax.com/7miniclubman.htm

der ka du finde et par billeder af nogle clubmann'r med skørter... Hehe ka godt li den bagende der er på den øverste... Hvis der er nogen der ligger inde med en som den og evt. vil bytte med bagenden fra et Zeemax kit til en skotte så skriv da li

• Karsten B
    Karsten B Tilmeldt:
    apr 2007

#3   12. apr 2007 Ja det er fede skørtesæt man kan få til clubman´en. Syntes den ser lidt federe ud en standard...

Lige et generel spørgsmål. Hvordan kan man se hvilken MK model ens bil er? Som jeg kan se er der 3 forskellige. MK1, MK2 og MK3. Hvad jeg kan se af dele der ligner dem der passer i min Clubman 1100 fra 1978 så er min en MK3. Men hvordan kan jeg finde ud af det? Grunden til det er at jeg skal bruge et ny ledningsnet, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge...

• Karsten B
    Karsten B Tilmeldt:
    apr 2007

#4   12. apr 2007 Rettelse: Der skulle stå: "Syntes den ser lidt federe ud end standard" Glemte lige d´et på end. Giver lige en lidt anden betydning....

Kommentér på:
Gang i snakken

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce