{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Youngtimer {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om alle har bidt mærke i det, men der findes en god hjemmeside som omhandler ældre biler og giver mulighed for at mødes til små træf.
Siden findes på www.youngtimer.dk og er klart et besøg værd...
Problemet med Youngtimer er at træffene stort set altid ligger på Sjælland, hvilket er ærgeligt i forhold til os Jyder og derfor vil jeg gerne lodde stemningen til at lave nogle jydske møder.
Der findes jo en del klubber rundt omkring i Jylland der går på tværs af modellerne, men er der nogen hér som deltager i sådanne ture?
Personligt er jeg bosat i Holstebro, men er med i køregruppen Krumtapperne og deltager enkelte gange i turerne. Turene starter primært i Skive-Viborg området.
Krumtapperne har deltagere fra Lemvig, Holstebro, Viborg, Skive, Randers, Roslev, Bjerringbro, Silkeborg og enkelte fra Århus.
Krumtapperne arrangerer også Lundø Classic Motor Show som har deltagere fra hele Jylland og Fyn,samt har haft besøg af enkelte udenlandske køretøjer.
Men spørgsmålet er der stemning, behov og ønske om at lave små træf for klassiske køretøjer i Jylland?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Youngtimer
Kommentér på:
Youngtimer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce