940 visninger
|
Oprettet:
Farten ned på øresundsbroen. {{forumTopicSubject}}
Heysa folkens.
Hvis i ikke allerede har hørt det, så kommer der sikker snart mere overvågning i tunnelen. Så nu skal vi til at overholde farten.
Personligt har jeg lidt svært med det til tider, sætter den som regel på 110 eller 120. Så selv om 90 er lige i underkanten i den tunnel, så er det vist ok at de gør det, men de skulle hæve den til 100 istedet, så ville det være helt på sin plads, 90 er sq en underlig hastighed.
Hav en super weekend.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/10/20/084754.htm?nyheder
okt 2002
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 172
I tunnellen i retning mod Sverige har det svenske politi målt op, hvor langt der er mellem overvågningskameraerne.
Dvs. at de kan sidde og glo på skærmene ved betalingsanlægget og holde øje med farten. Ligesom de ville gøre det fra en helikopter.
Jeg ved at polisen flere gange har siddet der...
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 112
aug 2007
okt 2002
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 172
Personligt ville jeg da synes at det var PISSE irriterende, hvis jeg ikke kunne få rabat længere, eller skulle til at have abonnement i en andens navn.
Jeg ved ikke hvor meget polisen gør ud af det ved betalingsanlægget. Men jeg ved fra min kammerats kone, der arbejdede der, at de somme tider sidder der og kigger på skærmene.
Måske holder de øje med hvem de skal prøve at få fartmåling på, nede i betalingsanlægget.
Tænk hvir mange der vil få store bøder eller miste kortet, hvis der er fartmåling der!
Det er jo allerede ved 50 Km/t det ryger i en 30 zone...
aug 2007
aug 2007
apr 2003
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 36
jeg kører sq ikke stærkt for at komme hurtigere frem, men fordi jeg keder mig med 90 / 110, jeg kører altid 140 i tunnel og bremser så ned til 110 i enderne.
90, helt ærligt, så skal vi sq også til at have lortebiler så det føles som om vi bevæger os.
aug 2007
det er ikke så meget os med stoe biler jeg er nervøs for, vi har trodsalt bremser osv, men det er ikke alle som reagere lige godt og det er nogle gange svært at læse hvad en foran en gør.. til tider undrer jeg mig når en eller anden tåbe trækker ud foran min X5'er, som trodsalt vejer over 2.5 ton og den bremser man altså ikke lige så hurtigt som man eksempelvis bremser min slk.
apr 2003
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 36
så der er massere af tid ti lat reagere i.
og især om natten, der kører jeg da ofte alt hvad jeg kan igennem (mod DK)
aug 2007
Farten ned på øresundsbroen.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside