Status på Planer om JAPMEET @ Valbyhal {{forumTopicSubject}}
http://www.pro-street.dk/v2/index.php?categoryid=80&p2_articleid=75
Status på Planer om JAPMEET @ Valbyhallen København
Kære indvolverede parter.
Jeg har desværre måtte sande, at min idé om et Japaner biltræf ved Valby Hallen i København, ikke kan lade sig gøre.
De økonomiske omkostninger til et sådan træf samt ventetiden på respons fra diverse parter, er desværre så uoverskuelig, at tiden og pengene ganske enkelt ikke findes til dette.
Idéen var ellers, at samle alle topmodellerne indenfor de forskellige japanske bilmærker, bl.a. dem vi kender fra amerikanske film som f.eks. The Fast and the Furious.
Idéen var så, at have opstillet et rullefelt til måling af effekt på bilerne, have attraktive piger der uddelte diverse ting, have en stor udstilling med de flotteste af disse biler opdelt i mærker såvel som blandet sammen, have en seperat udstilling fra Mitsubishi, Subaru og Nissan med nogle af de nye modeller som Impreza, Skyline og Evolution, og endeligt skulle der være en form for dommer, der kunne give pladsens flotteste bil(er) priser.
Til dette skulle der være musik, opstillede toiletter, pølsevogne og boder og hvad man ellers kunne tænke sig på denne slags events.
Jeg har dog, som tidligere skrevet, måtte sande at pengene ikke findes til det - Beklageligt, men sandt!
Da denne idé er en gammel idé jeg har haft siden det begyndte, at blive populært med importerede japanske tuner/Drift biler, så er det fortsat en idé jeg brænder inderligt for at gennemføre.
Så skulle du/I ligge inde med gode idéer, kontakter eller andet som ville kunne give dette event liv, så hører jeg meget gerne fra jer! Økonomiske bidrag er ligeledes yderst velkomne!
Hvis I i fremtiden skal lave noget lignende dette sted, så står jeg meget til rådighed hvis det kunne have interesse!
Alternativt er der bare at sige: Tak for jeres interesse trods det desværre ikke blev til mere i denne omgang.
Mvh
Niki Funch www.Pro-Street.dk
Kontakt på:
Niki@pro-street.dk
2855 0687
http://www.pro-street.dk/v2/index.php?categoryid=80&p2_articleid=75
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Status på Planer om JAPMEET @ Valbyhal
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside