872 visninger
|
Oprettet:
Muslimer i danmark {{forumTopicSubject}}
hej drenge og pige... mange af os fra denne gruppe er sikker muslimer, og vi er allesammen fra denmark. lige på tiden er der meget snak i medianer om hvor dårlig og voldig Islam er..
hvad synes I ? Vi er jo muslimer og ved at islam aldrig opfordre til os til vold, men alle har ret til selvforsvar, er det selvforsvar det muslimerne gøre nu eller er det vold ?
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 63 Biler: 12 Emner: 340 Svar: 1.806
det er sku dårligt at de kan lave en film om det der, men på en måde er det sku rigtigt i Filmen, og hva han oversætter det til.
Da i mellemøsten er muslimer lidt fuck op, de tror at Allah hjælper dem at vinde i et krig,osv.
det er sku dumt, at have Kuran'en i en hånd og en AK47 (gæver) i den anden.
det er derfor mange tror at kuran er ond lige pga de ting der, men kuran er ikke ond eller der giver vejen til det.
Det er kun dumme mennesker der tror på det og der gøre det.
Men i mellemøsten er der mange muslimer der har lavet masser regler vie sit egen hoved, for mange år siden.Og det holder stadigvæk, men de kommer ikk fra Kuran'en.
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 122 Svar: 1.276
Meric noget af det du sige er rigtig, at er vores ( muslimernes) skyld at vesten har et så dårlig indtryk af Islam, fordi folk fra vesten sidder jo ike og læser Kuranen for at se hvad der stå, det ser os, og ser hvad vi gøre, også tror de vi gøre alt hva Kuranen sige. mange perker i dk, gøre mange dummer ting, så det er os der skal passe på når vi er i byen og er sammen med danskerne, det er os der skal med vores gode opføresl viser de dansker befolkning at islam er et godt religion
jan 2006
ja rigtigt.
Relgioner er ikk onde, det er oz mennesker, der bruger det på den måde.
feb 2007
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 107 Svar: 833
Islam er verdensreligion og fordi Allah har været medliden i forhold til os, er vi født muslimer, Alhamdullilah.
Al' det her snak imod islam, er blot provokation. Det er jo ikke noget nyt vel? Vi skal bare kigge tilbage i historien. Allah er den almægtige og han vil ikke tillade mishandling af hans bog.
Vores religion opfordrer os ikke til vold. Man skal jo blot læse Koranen eller Hadith'erne, for at kunne se hvor smuk vores religion egentlig er.
Eftersom vi er muslimer, skal vi komme godt ud af det med alle mennesker. Vi skal behandle alle mennesker godt og med respekt.
Hvad står det i koranen om drab af et menneske? Hvis man dræber bare et mennesker er det jo som at slå tusinde ihjel, og hvis man redder et mennesker er det jo som at rede tusinde. Det skal vi jo huske på.
Russerne har dræbt mit folk hver 50 år, de har halveret os hver gang. Det er en dyb uretfærdighed, men jeg er stolt af det, fordi mit folk har overlevet hver gang og kæmpet imod. Nu er der mudjahideen i skoven i mit land, og dem støtter jeg fuldt ud, Insha Allah de vil sejre en dag, fordi de kæmper mod kafireen og munafik'er.
Vi skal passe på at vi ikke falder for alt det hjernevaskelse som i virkeligheden forgår i nogle lande. Altså at vi kommer i himlen hvis vi dræber masser af civile mennesker. Det tror jeg absolut ikke på. Det er noget langt ude synes jeg.
Endvidere tror jeg, at alle terroaktioner er planlagt og gennemført af USA.
Vi skal vise en god eksempel, brødre. Vi skal kunne snakke med dansker og kommer godt ud med dem. Og måske lærer af dem, fx hvordan de styrer deres land med lov og ret. Vi skal gå på kompromi. Vi er alle sammen mennesker og vi har alle familier og et mål med livet.
Men vi skal selvfølgelig også forsvare vores religion, fordi det er vores demokratisk ret, men ALDRIG med vold.
Vi skal leve livet godt og vente til domme dagen, hvor alle vil betale hver deres regning.
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 107 Svar: 833
Vi kender jo mange tilfælde, hvor en kristen har konverteret til Islam, Allah har været medliden. Muhammad (s.a.s) har sagt til os, at vi skal elsker alle mennesker, og han sagde ikke muslimer, men alle mennesker.
ha' det godt, brødre
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 93 Svar: 159
feb 2007
mar 2008
Følger: 1 Svar: 1
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 384
okt 2006
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 318
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 318
okt 2006
okt 2006
jan 2006
er enig med dig.
Muslimer i danmark
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside