20V blacktop går mærkeligt? {{forumTopicSubject}}
Dav.
Min 20V blacktop går underligt, den starter fint uden problemer. Men når den skal trække ved 3-4.000 omdrejninger, så hakker den helt vildt. Men hvis man så lader den kører omkring de omdrejninger et stykke tid, så går det væk også kan den godt trække ordenligt bagefter, ind til man slukker den også når man starter den op igen, så er det der igen.
Noget andet den også gør, den ryster lidt i hele bilen når den står i tomgang og den står underligt i tomgang, altså den prutter lidt i udstødningen. Nu har jeg så ved og have tjekket rimelig meget på den.
Den har 15 bar i kompression på hver cylinder, jeg har prøvet med nye tændrør, anden strømfordeler med tændkabler, tjekket alle diverse slanger, ledninger, stik osv. den har fået indsugninsrens, og en rens til benzinsystemet.
Så er der så noget som har undret mig, den sorte runde boks, der sidder lige foran benzinfilteret, hvad er det? En vacumboks til benzintanken, eller? For den har nemlig sagt nogle lidt underlige lyde, når bilen har været slukket. Og alle tændrørene er helt hvide, det kan da kun være fordi den får for lidt benzin så, men har aldrig hørt om at benzinpumpen kan virke dog uden og give fuld tryk?
Håber i kan hjælpe.
- Nick A.
feb 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 2 Emner: 167 Svar: 3.949
jul 2006
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 350
feb 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 2 Emner: 167 Svar: 3.949
han kender sikkert fejlen når du forklarer ham det. ved nogen det, er det ham
aug 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 52
aug 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 52
jul 2006
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 350
20V blacktop går mærkeligt?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside