{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv øv
  • #1   27. jun 2008 De er lige gået i stykker og var helt ok i går, ja det er noget skidt. Når tingene lige pludselig bryder sammen uden nogen form for varsel.
    God ferie og arbejdslyst.
    Djarnis


  • #2   27. jun 2008 Dr.Djarnis "Opel Professoren" D
    Dat startede for en lille uge siden så nej de var ikke okay i går - men nu er det så slemt at jeg ikke tør køre længere. Det er muligt at jeg er en tøsetøs, men jeg vil gene passe på den "gamle dame".


  • #3   27. jun 2008 Lisette B
    Ja men det var også ironisk. Jeg har aldrig før prøvet et hjulleje der pludselig bare bryder sammen uden nogen varsel. Det larmer, bliver slør osv.
    Så hvis du vil passe bedre på din fine Ford end nu, bør du lave tingene når de begynder at blive slidt og ikke når det er faldet fra hinanden.
    Så var det lavet midt på ugen og ikke nu.
    Hvis du kigger på mine biler vil du se jeg kun kører i ældre og gamle biler.
    Djarnis


  • #4   27. jun 2008 Op med humøret, det er ligetil at udskifte lejer på sådan en sag.

  • #5   28. jun 2008 Dr.Djarnis "Opel Professoren" D
    Jeg havde også påpeget det over for min bedre halvdel - mere end en gang, men han menet ikke, at det jeg beskrev lød alvorligt - ind til jeg beordrede at han selv tog en tur for at høre og føle det selv. Nok skal jeg så vidt muligt selv lave min bil - men jeg er ikke mekaniker som ham, og jeg har aldrig haft bøvl med et hjulleje før.


  • #6   28. jun 2008 Ja det er noget skidt at han ikke hørte efter. Men så må du jo låne hans bil mens han laver din. Den ser ellers fin ud. Jeg har selv haft en Granada engang. En mk 1. Det er ærgeligt så, det kan jeg godt følge dig i.
    Djarnis


  • #7   28. jun 2008 Tak - men jeg tvivler på jeg må låne hans patrol

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=108068

    den har han mere eller mindre haft pillet fuldstændig fra hinanden


  • #8   28. jun 2008 Vi har faktisk været ude for et forhjulsleje på en 1958 Buick Limited der pludselig kolapsede. Vi havde renoveret hele styrtøjet om vinteren incl lejer. Vi var på ferie i Sverige og pludselig kom der nogle "knald" fra venstre forhjul. Der manglede lige 4 kugler, plus en del lettere 4 kantede kugler. Det var egentlig ikke sjovt, idet man ikke lige henter et leje til sådan en fætter på ethvet gadehjørne. Vi endte ved en flink gut der havde en 1959 Cadillac, der adskildte vi et leje, flyttede kugler over og rettede kuglestyr med en dorn, og vupti så kørte den igen smiley God fornøjelse og ferie.

  • #9   28. jun 2008 Nils P
    Det lyder som en grim opleveles, så er da jeg lidt mere heldig, det er endnu ikke så svært at få lejer til min bil. Det var værre da jeg skulle ha fat i min tankstuds, det tog tre måneder at finde en ihærdig ford-forhandler der kunne og ville skaffe den hjem fra spanien.
    Min bedre halvdel sige da også at de ikke tar´ så lang tid, at skifte et forhjuls leje. Og når vi nu er igang, så kan vi lige så godt skift begge to. så skulle jeg gerne slippe for at den anden også går inden for nær fremtid.


Kommentér på:
Øv øv øv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce