{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

øv øv øv øv {{forumTopicSubject}}

øv øv . så kørte jeg galt i min nx'er i går, kørte ind i en suzuki swift, til mit held var det hende der var skyld i sammenstødet, men er fandme surt, kender ikk helt de endelige skader endnu, men min fætter som er mekaniker kiggede lidt på den i går da det var sket, og mener måske den bli'r meldt totalskadet fordi den er medtaget inde i motorrum osv. ;/

billeder af den sørgelige bil ka ses her :

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55956


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv øv øv
  • #1   7. dec 2009 Trist at se endnu en NX må bide i græsset, jeg tror desværrer også den er død, såvidt jeg huske koster en ny hjelm kassen, og generalt bare plastic/karosse dele til sådan en smiley

    Hørte selv 3 uger og 2 dage efter min blev solgt at den blev bukket :(, har dog ikke set nogle billeder.


  • #2   7. dec 2009 ye, det er pisse irriterende smiley
    jeg kom køre ad hen af en vej og skulle igennem et lyskryds (lige over)
    og der holder så en bil og skal svinge til venstre, og hun tror så åbenbart af en eller anden mærkelig grund at jeg har rødt lys, så hun drejer lige ud foran mig, og ren refleks klodser jeg bremsen og prøver at undvige, men rammer direkte ind i siden på hende..
    og hastigheden inden jeg bremsede var 70km/t (heldigvis det lovlige på den strækning, og der kørte en bil bag ved mig der så hele episoden og er villig til at vidne.)

    men det er bare fucking surt smiley
    er sq glad for den lille kusse-magnet ;>


  • #3   7. dec 2009 fuck hvor er det synd, de kører altså godt de nx'ere, jeg glæder mig alt for meget til sommer med min smiley

    offtopic, synes egentlig det ser ret ondt ud sådan som højre forlygte er blevet presset sammen, evt idé til styling smiley


  • #4   7. dec 2009 - Carhartt -

    ^^ hehe ja, den har fået lidt badboy look smiley
    well.. hvis du kender en der har en suzuki swift, så ska du bare ramme den med 70km/t smiley så får du det look smiley måske lidt dyrt i længden, men let at lave smiley


  • #5   7. dec 2009 Hey hvis du er intra i en anden har jeg min til salg,

    ps gør mig sq ondt med din NX


  • #6   7. dec 2009 jacob L ;
    Nu må vi se hva dommen ender med at blive, men tror desværre at hvis den bli'r meldt totalt skadet ska jeg nok bare ha mig en lille øko bil i stedet for, nx'eren er lidt dyr i forsikring på grund af cabriolet, og så er det i hvert fald ikk den mest økonomiske jeg har kørt i smiley


Kommentér på:
øv øv øv øv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce