Seriøse lastbilchaufføres sted

Seriøse lastbilchaufføres sted

Medlemmer: 132
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
1.596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

GPS mister signal GPS mister signal

Da min blaupunkt navigation ikke virker, fik jeg en ny garmin navigation først på ugen. Jeg skulle så tage den i brug, og det gik fint med at indtaste adressen, og den havde fint fundet satelitter osv. Men da jeg kommer op i nærheden af Brande (kørte Taulov-Ikast) mister den pludselig signal.
Hmm tænker jeg - nu er jeg på røven. Heldigvis vidste jeg sådan nogen lunde hvor det var, så det var ikke noget problem. Men mens jeg læssede af, fandt den så signal igen, og jeg tastede næste stop ind, og det virkede fint lige de første 10 min. så røg signalet igen.
Da jeg kom hjem prøvede vi at resette den, og så brugte jeg den i går, hvor jeg viste hvor jeg skulle hen, men stadig kun signal når jeg holdt stille.
I dag blev jeg så jaget ud og køre distribution, og jeg lånte så en kollegas Garmin, som jeg har kørt med i nogle af de andre biler, og der har aldrig været problemer. Men i min bil fandt den ikke signal overhovedet fra jeg kørte fra Tørring til jeg holdt der igen.

Hvad faen er der galt???

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS mister signal
  • #1   15. aug 2008 Og jeg troede det var en antenne der var leveret med min egen, men den kan ikke sættes i nogen steder, så det er nok ikke det den er til.

• #2   15. aug 2008 Hvis du kørte på den nye motorvej mellem brande og herning, så er garmin ikke opdateret til stykket mellem brande og høgild

• #3   15. aug 2008 okay... Kan man se om der er thermoruder i min Volvo???

Det er ikke kortet det er galt med, for så kører den bare lidt i ingenting, eller på lidt forskellige veje som lige er i nærheden. Det gør den nemlig fra Riis til Karlskov, hvis ikke kortet er opdateret.

• #4   15. aug 2008 hvis du har varme i forruden kan det godt gi problemer.

• #5   16. aug 2008 Der er ikke varme i forruden...

• #6   18. aug 2008 Så er problemet løst... smiley :D smiley :D

Jeg ringede til en telfonmontør, og han mente der var noget i bilen der lavede noget elektrisk "støj". Hmmm hvad faen kunne det være. han mente så det måske kunne være et efterinstalleret el-apparat, så vi startede fra en ende af. Af med strømmen til den blaupunkt navigation der sad fastmonteret, og vupte så var der fuld signal... Så mere skulle der ikke til.

Men nu har vi også fundet noget sverigeskørsel, og starter i morgen, så det er super lækkert.

• #7   18. aug 2008 Næææ... men så må jeg leve af makrel og dåselverpostej... mmm.. Nej... Jeg skal have ringet til Vibocold i morgen og høre dem ad hvad faen der er galt.

Kommentér på:
GPS mister signal

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce