{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.102 visninger | Oprettet:

Volvo Service i Sverige/Tyskland... {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en Volvo S80 som nærmer sig sit næste store service, dvs bl.a. med skift af tandrem og derudover skal min drivaksel nok også skiftes. Jeg kan huske der var et program på DR hvor de fortalte at service var noget billigere (op til 1/2 pris i Sverige for Volvo, og det samme i Tyskland for f.eks. Mercedes)

Jeg har et tilbud på service herhjemme der lyder på 3400kr, derudover kommer skift af tandrem og drivaksel. Så jeg tror det bliver en regning på omkring de 10.000kr herhjemme, og muligvis billigere i Sverige eller Tyskland.

Er der nogen der har erfaringer med det?

Mvh
Mikael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo Service i Sverige/Tyskland...
  • #2   16. sep 2008 Vi har mange gange fået lavet vores biler på volvo i häsleholm.. det ligger 100km fra helsingborg.. der er noget tættere på men vi plejer at gøre det i sammenhæng med vi er i sommerhuset.. og det er meget billigere end her hjemme.. jeg skulle have skiftet kobling på min 740'er.. og det var billigere at få volvo til at montere en org ofr mig end jeg kunne købe en uorg. for her hjemme.. også skulle jeg selv skifte den..;)

• #3   16. sep 2008 Ok, det lyder til at der er noget at hente!

Jeg har selv skudt de reperationer jeg skal have lavet til omkring 10.000kr herhjemme, så hvis man kan spare det som folk siger er min færgebillet jo tjent ind mange gange.

Jeg vil lige prøve at kontakte lidt værksteder i DK og Sverige i morgen, og så se om det har noget på sig.

Men tak for responsen, folk er selvfølgelig velkomne til at melde ind med mere! smiley

• #4   16. sep 2008 Jeg fik min gearkasse skiftet i Lund, hos Bilia... Gav godt 36.000 DKR det var alt incl. plus køleren. Her hjemme skal de da 36.000 DKT bare for selve gearkassen.

Bilia i Lund har i øvrigt en dansker ansat, Søren Söth, han er værkfører og ganske rimelig og fornuftig mand.

Kommentér på:
Volvo Service i Sverige/Tyskland...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce