Påkørt!!! {{forumTopicSubject}}
Pis pis pis... Skal li ha lidt af min frustration ud. Og det blir' så lige herinde!!
Var på vej ned i Fitness.dk omme ved Basaren bag Skibhusvej idag kl. 12.00 da en flok unge indvandrere valgte at køre ud fra højre vigepligt og ramme mig og min bil...
Tak skal i have. Det var da lige hvad der manglede på sådan en regnfuld tirsdag. Og ikke nok med det, tillod de sig at stå og råbe op om, at det var min skyld, at de havde vidner og at jeg ikke skulle spille smart med mit ordforråd(?)... Øhh undskyld, men højre vigepligt er vist et ret almindeligt ord i trafikken. Men ok, han var selvfølgelig undskyldt; -...det viste sig jo fyren ik havde kørekort.
Men æigh hvor er jeg pisse hamrende træt af det. Bilen kan da heldigvis køre, men suk... Rigtig træls oplevelse.
Men en positiv tanke til politiet - magen til hjælpsomhed har jeg sjældent set...
Så tror jeg lige jeg fik de værste frustrationer ud....
jan 2008
Følger: 111 Følgere: 107 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 62
Det ku ligså godt ha været alle mulige andre...
jul 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 39
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 31
for ca et år siden havde jeg en bmw 325 touring, hvor jeg skulle svinge til venstre i et lyskrys ude ved rosengårdescentret og der var der en indvandre der kørte over for rødt ,og jeg kørte jo da den bliv rød for man bliver ikke holdende ude i et lyskrys kl.4 om eftermiddagen når den er skiftet til rød! så BANG
så om aften ringede hans søn og truede mig med og tæske mig til ukedlighed hvis jeg ikke tog skyden, så sagde jeg ja ja, så ringede til politiet og de grinede sku næsten af mig og sagde de kunne ikke gøre noget, for det er ikke ulovligt at true en med tæsk (flot)! men han fik sku ikke skylden for det er ham der drejer til venstre der for skylden SÅ FOLKENS KØRE I BARE OVER FOR RØDT I FOR HØJST ET KLIP (flot)
maj 2003
Følger: 66 Følgere: 65 Biler: 3 Emner: 11 Svar: 353
maj 2006
Følger: 144 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 364
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 50
Jeg er ikke racist, men jeg bliver sgu noget træt i skindet når jeg så tit oplever at arabere og somaliere bryder loven og ikke passer bedre på.
Det undrer mig at det eneste de har respekt for er koranen.
jan 2008
Først, tak for omtanken - jeg er heldigvis ok. Er chokket og har ondt i mavsen - men det går over jo...
Men min stakkels bil ....
Kofangeren er knust /spræng i glasfiberen på venstre side. Vriddet har så gjort at den er fået flæger helt ind til under kølergrillen. De har været så venlige at undgå forlygte og mit fælg (pyh..). Men min skærmforøger er ikke gået fri og inde i hjulkassen ser det bestemt ikke pænt ud.
Skal ha kofangeren af for at se om der er sket andre skader inde under.
Ved skisme ik om jeg kan lave det - sys måske heller ik det er så optimalt når det er glasfiber der er sprunget... Men nu må jeg se hvad forsikringen og min mekaniker siger.
Kan sørme godt forstå jeres frustrationer, jer andre som har haft oplevelser med etniske minoriteter. Det er rigtig synd og desværre det der gir de verbale sammenstød og hadske indstillinger... Men man bliver sgu træt af det og dem som laver balladen.
Jeg arbejder som sagt i Vollsmose hvor jeg dagligt færdes i parkerne, og møser en masse søde og venlige mennesker, hvorfor jeg hidtil har prøvet at være fortaler for det gode ved Vollsmose. Men det er da ikke nemt når man selv får disse oplevelser...
Men jeg må jo bare op på hesten igen - og så er det måske en oplagt mulighed til at komme igang med de næste projekter i samme omgang....
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 136
Desværre skaber nogen sig vanvttigt .... (Har dog kun været uheldige med mænd der ejer vejene)
Håber du får skik på bilen..... Og at du kommer dig over chokket....
Har selv boet i Vollsmose i 7 år og ved hvor mange venlige og rare mennesker der er bar nogen der ødelægger det for de andre...
jul 2004
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 163
Sådan noget pis!
Ja nogen nogen af dem kører fanme som en flok abekatter!!
ikke at en dansker ikke kunne have gjort det, MEN de havde sgu stoppet og ført en stille og rolig samtale sikkert...
Åh... vi må dele frustrationer sammen en dag, når det ikke er på skærmen
godt at høre der ikke skete noget med diG!
sep 2003
Følger: 67 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 95 Svar: 642
jun 2006
Følger: 54 Følgere: 55 Biler: 6 Emner: 35 Svar: 434
jan 2008
Tror da ik andet end at der bliver erstatning fra deres forsikring - fjolset havde jo ik kørekort og de løj jo om hvem der var fører indtil jeg fortalte politiet det var usandt. Så det taler vist ik til deres fordel...
Ja Jesper - vi må ud og lave noget andet - få tankerne lidt væk. Er jo oz bare mega længe siden vi har set hinanden efterhånden. Går virkelig ik...
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.379
Min svigerfar er mekker(heldigt for mig), men han havde nogle folks bil til rep. og af ren venlighed låner han deres lånebil ud til dem.
De kører så galt første dag midt i et kryds hvor det er deres skyld og de løb væk fra ulykken. Heldigvis fører han nderskrifter på hvem der lejer bilen så de kunne ikke frikende sig at det var dem der kørte. Men helt ærlig hvor svinsk er man så ikke?
Nu lige til Alfahunnen, det er sgu surt at få sådan en oplevelse, nu er jeg personligt mere "udlænding" da mine mor er dansker og paps er araber, men i modsætning til så mange tosser, både danskere og andre folkegrupper ville jeg fandme aldrig stikke af fra det.
Kørte ind i en taxa her for 2 måneder siden og jeg steg da ud og bekendte skylden med det samme uden så mange dikkedarer... Kan virkelig ikke forstå folk kan have sådan et forskruet moralkompleks at de bare skrider når der er noget der ikke behager dem...
Det var så mit bræk til emnet hehe
jan 2008
Som sagt arb jeg til daglig midt i Vollsmose og fungerer ude blandt folk i parkerne - har næsten kun mødt søde mennesker. Så har intet at gøre med de var indvandrere. Var sgu blevet lige så harm over alle andre der sku ødelægge min bil...
Det er bare handlingen i sig selv der er uacceptabel - at køre ind i nogen i trafikken kan ske. Men så må man jo stå ved sit ansvar... God du gjorde det samme!!
Godt med lidt mere "bræk" til emnet - det hjalp i hvert fald mig lidt af med frustrationerne
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.379
Jeg tror personligt ikke jeg ville kunne gøre den store forskel sådanne steder, men jeg er glad for noget gør og prøver hvad de kan for at det kan lykkes.
Som du selv siger er det hverken race eller folkeslag men nærmere arv og miljø, dette er der i dette tilfælde ingen tvivl om.
Må dog indrømme at der er en hel del andre ting der spiller ind som personen og familien i sig selv.
Jeg er personligt selv en "mønsterbryder", hvor jeg har taget min egen skæbne i hånden og prøver at få det bedste ud af det som jeg nu har og kan erhverve mig i fremtiden.
De folk som kommer fra belastede områder har måske lidt sværere ved at blive anderledes end de folk de omgås, igen arv og miljø.
Dog skal det siges at det ligeså meget er folks fordomme der holder de enkelte individer tilbage som måske har et ønske om at kunne bryde deres nuværende tilværelse og kommer væk fra det hele.
Familien har stor betydning og man kan måske føle sig fastbundet hvis man opfylder en vigtig funktion i denne.
Man føler måske at man er nødvendig til at blive i familien for ligesom at holde den samlet. Her vil jeg dog mene at man mister sin identitet og lever for andre end sig selv.
Jeg kender det desværre alt for godt selv, da min far har en virksomhed som han egentlig behøver hjælp til, men han går heldigvis ind for at jeg læser på universitet og bliver mere end bare en arbejder. Heldigvis er mine forældre rimelig gode til at give deres meninger til kende så man har noget at arbejde med hehe.
Stave og grammatiske fejl er gratis ^_^
Nu kommer kæresten snart fra arbejde så dette bliver nok mit sidste indlæg for idag, farveller og tak for snakken.
Påkørt!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside