{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Racisme... {{forumTopicSubject}}

Noget har i den senere tid ligget mig meget for brystet. Og det har virkelig irriteret mig.

Hver gang jeg snakker med nogen og vi kommer til at snakke politik, så er jeg ikke genert og indrømme jeg stemmer DF.

Lige meget hvad jeg herefter siger omkring det politiske program i DF så er det eneste argument jeg får igen at jeg er racist og kan ikke tages seriøst.
Ja ja jeg diskuttere det nok med de forkert, det er faktisk typisk SF'ere.

Denne gruppe er kommet som et modstykke til indvandre gruppen, og hvis man snakker med nogen om at man er medlem så bliver man igen skudt i skoene at man er racist.

Ordet racist er sgu snart så brugt at jeg kunne finde på at bruge det som jeg bruger satan, pokker, helvede, idiot, spasser etc... det er et fy ord som ingen egentlig bruger i dets oprindelige betydning længere..

ergo kan jeg nu sige

FOR RACIST DA OGSÅ!!!

(undskyld mit sure opstød, det måtte bare ud nu!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racisme...
  • #1   3. okt 2008 Tjae, forstår ude mærket dit sure opstød, og stemmer selv DF, har selv oplevet det med SF'ere smiley

• #2   3. okt 2008 Jeg har dog heldigvis efterhånden lært at meget få SF'ere kender deres parti og selv har valgt det.

Det er kendetegnende for en SF at vedkommende TYPISK er ret ung (læs under 30), under uddannelse (gerne på et gymnasium) og ikke har haft et heltids job!

Disse bliver så tvangsfodret med alt det gode i at alle bør have lige meget.. og jo jo det lyder jo godt lige indtil man selv skal knokle for at have råd til sit og alligevel skal betale kassen til dem der ikke vil og gider lave noget. De syge, handicappet, ældre m.fl. kan vi nok blive enige om at hjælpe.

Enhver er sin egen lykkessmed, siger det gamle ordsprog.

I det ligger jeg at man må yde for at nyde, som et andet ordsprog siger.

Hvis jeg vil have noget må jeg knokle for at få det. Det kan ALDRIG blive i orden at jeg som arbejdsduelig kan få tilskud i hovede og røv.

Men mange af de SF'ere jeg har talt med kender slet ikke programmet og når man direkte spørger om det ikke er i orden at sætter en regel op der forhindre tvangsægteskaber så bliver svaret JO, spørger man om 24 års regelen er i orden er svaret NEJ.. Det er den samme regel for racist da også!!

Og det kan sgu heller ikke være rigtigt at blot fordi man stiller krav til folk der ønsker at være i det land vi andre holder kørende skal klandres for at være racist..

Lad os dog lade asyl centerne være donations betalt. Så kan de personer (især fra venstrefløjen) der er så frelste jo få lov at betale for dette.

Mon ikke dette ville lukke en hel del asylcentre i Danmark.

Kommentér på:
Racisme...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce