INDBO forsikring Spørgsmål ? {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har lige et spørgsmål.
Jeg haft afmonteret min luftundervogn og smidt den hjem til mig selv mens min bil er ved at blive lavet.. Den har været hjemme de sidste 3 uger. :S. Jeg havde smidt de 2 kasser ved siden af min dør (inden for ) Men for nogle dage så jeg den ikke var der og tænkte ikke mere over det da det sikkert var min kæreste der har smidt kasserne ind i pulder rummet eller under sengen. Men så spørger jeg hende da jeg ikke kan finde den... hun har ikke rørt dem. hun troede jeg havde taget dem.. HMMM så er der jo kun mine venner/bekendte som kommer hjem til mig jeg kan mistænke for det. :S hmm Har prøvet at snakke med de fleste de aner intet om det ?.. Hmm og har ikke rigtig lyst til at melde det for det er sq nederen at sq havne i retten med en ven... Men alligevel ikke... da jeg ikke har fået noget at arbejde efter at have snakket med alle sammen. Men mit spørgsmål er dækker indbo det ? eller gøre det ik ? Håber i kan hjælpe mig lidt.
nov 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 107 Svar: 403
forsikringene dækker ikke hvis døre eller vinduer er åbne.
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 84 Svar: 283
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 183
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 183
Tyveri generelt
Med "forsvarligt aflåst" menes, at vinduer skal være låst of tilhaspede. Døre skal være lukkede og låste.
Dækker ikke
Glemte, tabte eller forlagte ting.
Tyveri fra en bolig, der har været ubeboet i mere end seks måneder.
Hvis tyveriet ikke anmeldes til politiet.
Hvis tyveriet er begået af en person med lovlig adgang til huset
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 447
nov 2004
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 84 Svar: 283
nov 2004
Det er fandme surt for dig at du ikke engang kan have dine "venner" på besøg.
INDBO forsikring Spørgsmål ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside