{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

INDBO forsikring Spørgsmål ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har lige et spørgsmål.

Jeg haft afmonteret min luftundervogn og smidt den hjem til mig selv mens min bil er ved at blive lavet.. Den har været hjemme de sidste 3 uger. :S. Jeg havde smidt de 2 kasser ved siden af min dør (inden for ) Men for nogle dage så jeg den ikke var der og tænkte ikke mere over det da det sikkert var min kæreste der har smidt kasserne ind i pulder rummet eller under sengen. Men så spørger jeg hende da jeg ikke kan finde den... hun har ikke rørt dem. hun troede jeg havde taget dem.. HMMM så er der jo kun mine venner/bekendte som kommer hjem til mig jeg kan mistænke for det. :S hmm Har prøvet at snakke med de fleste de aner intet om det ?.. Hmm og har ikke rigtig lyst til at melde det for det er sq nederen at sq havne i retten med en ven... Men alligevel ikke... da jeg ikke har fået noget at arbejde efter at have snakket med alle sammen. Men mit spørgsmål er dækker indbo det ? eller gøre det ik ? Håber i kan hjælpe mig lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INDBO forsikring Spørgsmål ?
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   28. apr 2009 Det gør det ikke, er jeg 99.9% sikker på. Indbo dækker kun, ved tyveri, når der har været indbrud - Her skal der være tegn på indbrud og dette skal anmeldes til politiet.

  • #2   28. apr 2009 Jeg skal lige forstå det ret: Kasserne stod udenfor døren .. Dvs. ikke aflåst?

    I så fald dækker forsikringen højst sandsynligt ikke..


  • #3   28. apr 2009 de vender det nok om, så hvis der ikke er tegn på indbrud, dærrer de nok ikke.

    men omvendt, ven og ven, hvis der er en som har nakket noget fra dig,
    vil du så stadig kalde ham ven?


  • #4   28. apr 2009 Rusholt - Det var indenfor :S men folk kommer og går hjemme hos mig.

    Dennis - Nej vil ikke kalde det ven. mere men alligevel jeg kan jo ikke sige hvem det er ? jeg vil ikke mistænke nogen når jeg ikke på nogen måder ved hvem det er og hvem det kan være ? :S:S:S:S:S


  • #5   28. apr 2009 nej det er selvføklgelige rigtigt, også træls at komme til at dømme en forkert....
    men ellers må du smadre en rude og sige det var et indbrud,
    kunne forestille mig at sådan en undervogn koster lidt mere end din selvrisiko.

    ellers må man bare bide armen af sig selv i ærgelse og købe en ny.


  • #6   28. apr 2009 Hmm er ikke meget for det det ruden... Tror på Karma.. Men Det er sq da trist hvis det ikke dækker :S hehe købe en ny er nok nemmer sagt end gjort smiley hehe.. Men det er bare så træls at en Ven/bekendt kan ødelægge det for en.. Jeg har altid sagt til mine venner de altid er velkommen her og de bare kommer hvis de har lyst og sådan noget. og det er det man får ud af at prøve at være der for gutterne :S

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #7   28. apr 2009 Ja, det er noget lort. Dog vil jeg dog ikke anbefale at lave forsikrings svindel, som du selv nævner, karma, eller bare ren moral smiley
    (Lappe)Løsningen må være, at du jo fremover må låse døren, når du går hjemmefra, og så kan du jo fortælle dine venner/bekendte, at en af dem selv er skyld i det, og hvis nogen har dårlig samvittighed, kan de altid stille din undervogn tilbage - Nogle gange kan man jo være heldig, at personen har dårlig samvittighed, men er for bange til at indrømme det, og så kan den anonyme måde være tiltalende smiley


  • #8   28. apr 2009 Tommy B. Ved godt nok nogen griner når det kommer fra en Perker. men 100% heller være ærlig end at lyve sig frem til succes. Så forsikrings svindel er ikke lige min stil og har aldrig været det. :S men det er os derfor jeg lige spørger herinde. For tror sq forsikring tit hører nogle latterlig historie. OG ærlig vil jeg indrømme hvis der var en der ringede og fortalte min historie vil jeg nok lige tænkte mig 2 gange inden jeg gøre noget smiley

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #9   28. apr 2009 Hehe, er det pludselig kun udlændinge som laver fusk nu? smiley

    Men prøv med at give dine 'venner' (en af dem, fortjener jo nok ikke titlen) chancen om at levere det anonymt - Jeg har før haft et problem ligesom dit, hvor der manglede nogle ting. De dukkede op ude i min opgang et par dage efter, da jeg havde fortalt hvordan og hvorledes - Der er måske en minimal chance for at det sker, men .. I sidste ende, kan du jo kun stå, hvor du står nu smiley


  • #10   28. apr 2009 hehe nej nej det var os sjovt ment det med perker smiley hehe..

    Hmm Tænkte på det må da dække når jeg er hjemme ? mens det er sket. for mine venner er ikke hjemme ved mig uden at jeg er der ?


  • #11   28. apr 2009 Jamen vil os prøve at skrive en besked til dem der kommer op til mig ang. hvordan og hvorfor og sådan noget. og så må man se hvad der sker :S

    men har jo snakket med de fleste uden at få noget at arbejde med..


  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #12   28. apr 2009 Jeg tvivler stærkt på det - Men du må jo prøve at ringe ind til din forsikring i morgen, og forklare at - imens du har været hjemme, er der nogen som har stjålet din undervogn fra din entre, uden at du har opdaget det.
    Som du selv siger, lyder det meget spøjst - Og du vil jo nok blive mødt af en kritisk kundeservice medarbejder. Men, prøv!


  • #13   29. apr 2009 Det er IKKE dækket af din indboforsikring. Hvis du har kasko er det den der dækker, men med selvrisiko osv er der nok ikke noget at hente.

Kommentér på:
INDBO forsikring Spørgsmål ?

Annonce