{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

hahaha frisk gjort må jeg sige {{forumTopicSubject}}

Britiske turister er notorisk kendt for dårlig opførsel, når de drager syd på til sol og sommer.

Denne gang er det gået galt i Grækenland, hvor 17 britiske mænd er blevet anholdt på ferieøen Kreta for blasfemi og blufærdighedskrænkelse.

De 17 kåde briter mellem 18 og 65 år klædte sig søndag ud som nonner og gik herefter gennem ferieområdet Malia, mens de viste deres g-stringsklædte numser og "resten" frem, som græsk politi diskret formulerer det.

De 17 mænd blev derfor anholdt og senere fremstillet i retten i Iraklio, stadig iført deres nonneklæder. Her blev de imidlertid frikendt, da der ikke mødte nogen op for at vidne mod dem.

Briter udgør 15 procent af de 15 millioner turister, der hvert år besøger Grækenland, og i 2007 demonstrerede indbyggerne i Malia mod briterne, der tilsyneladende har lidt svært ved at lægge den kolonialistiske opførsel bag sig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hahaha frisk gjort må jeg sige
  • #1   26. maj 2009 Englænderne kan bare ikke opføre sig ordentligt. De er bare idioter. Har lige været i Thailand. Jeg så 3 slåskampe. Alle startet af Briter, og alle afsluttet af en Thai. De råber og skriger, så alle bare tænker tag dig sammen.

Kommentér på:
hahaha frisk gjort må jeg sige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce