{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

støddæmper fjedre hjul ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. har sku fået mig et lille hænge parti tror jeg nok . min vento er sænket 60/40 , men over i føresiden siger den nogen mærkelige lyde når man kører over lidt ujævnheder på vejen. nærmest "godonk godonk" og det er der ikke i passagersiden . mit bud er noget med fjedrene på en eller anden måde, men er det normalt ?!.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støddæmper fjedre hjul ??
  • #1   13. jun 2009 Jeg ville også mene tårnlejet...
    Jeg har dog oplevet at jeg blot skulle spænde skålen da det var møtrikken der var gået en smule løs...


  • #2   13. jun 2009 top leje - bære kugle - styrekugle smid en dunkræft under den drej hjult lidt men hrutig fra side til side hvis det er der så det styr kugle ellr vip far top til bund se om top leje gir sig eller bære kugle og det er ik særlig dyrt nogen a de 3 ting men husk er det bære eller styr kugle skal den spores bag efter

  • #3   13. jun 2009 den med tårnlejet kan jeg godt gå lidt med til smiley , men det er ikke alt det andet som du skriver ronni og rikke. men tårnlejet i min peugeot 306 den sagde donk donk når man bar drejede . gør min vento ik . og ud det kun når der små ujævnheder . der intet ligeud og heller ik når man drejer hvis bar vejen er pæn smiley

Kommentér på:
støddæmper fjedre hjul ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce