{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Nu må det fanme stoppe !!! {{forumTopicSubject}}

http://www.tv2fyn.dk/article/195473:Krimi--Vilde-bandeslagsm-l-i-Odense?rss


Hvad sker der for det lort her ? Vidste godt det foregik i Kbh, men nu også Odense ??? Kan man ikke køre rundt i fred eller hvad mere ?
En af dem der er blevet stukket er en paki som jeg "kender".. Han blev åbenbart stoppet lige ved et kryds hvor de smadrede ruderne og gennemtævede ham og stak ham med kniv.. jeg er RET sikker på det er ham der ligger på sygehuset lige nu smiley ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det fanme stoppe !!!
  • #1   13. jun 2009 Seriøst jeg tør næsten ikke køre rundt mere om aftenen.. Jeg er en stille og rolig fyr der ALDRIG har haft noget med sådan nogle grupper at gøre. Men når jeg kører i bimmeren så ligner jeg sq en ægte perker, det jo ik min skyld.. Skal jeg nu låse min bil hver gang jeg kører for at være sikker på der ikke kommer nogen AK81'er og smadrer min rude og gennemtæver mig ?!?!

  • #2   13. jun 2009 det gælder begge veje...har da været udsat for at få kastet askebægre i hovedet og få et par lussinger, fordi jeg angiveligt skulle være AK81'er...

    og det er jeg sgu ikke...vil helst bare være i fred...tjener mine penge ved hårdt arbejde, og har ikke været rigtigt i slagsmål siden jeg som 17-årig smadrede en totalt og indså det kunne gå galt en dag...men man bliver stemplet hvis man ikke ligner en lille nørd med briller eller bøsset popdreng...


  • #3   13. jun 2009 og så er jeg faktisk lige kommet hjem fra odense...hehe...skulle sgu ik undre mig det havde givet ballade derovre i dag hvis jeg stadig havde haft bimmeren...

  • #4   13. jun 2009 Brian : Ja det er begge vegne faktisk .. hverken indvandrer eller danskere kan være i fred.. Men det er sq sindssygt alligevel at man ikke kan køre i fred eller gå rundt alene i fred uden at være bange for at blive slået ned.. Odense var ellers sådan et stille og roligt sted, derfor jeg ikke ønskede at flytte til kbh ..

  • #5   13. jun 2009 man kan ik gøre så meget...efter skydevåben og knive nærmest er blevet allemandseje hjælper det jo ik engang at gå i byen i en større gruppe...

  • #6   13. jun 2009 Jeg tror sq jeg vil have et bat liggende i min bil for en sikkerheds skyld.. Og hvis panserne stopper mig og får øje på den, så siger jeg lige ud hvorfor jeg har den liggende. Jeg vil ik bruge den til ballade eller noget, kun til min egen sikkerhed..

  • #7   13. jun 2009 Ahmed> det er helt tåbeligt...jeg synes det er for galt at det er blevet som det er...i gamle dage(siger jeg som er 24), der var det bandidos og ha, og de skød bare lidt på hinanden...i dag er det alle de supportere osv. og civile er ik længere fredet...

  • #8   13. jun 2009 det er skummelt det skal være nødvendigt...men jeg vil sige at jeg sagtens forstår dig...

  • #9   13. jun 2009 Ja , men jeg bliver sq nødt til det.. Det er det eneste man kan gøre... Selv politiet går med skudsikker veste nu her i Odense...
    Vi må bare håbe på det hele snart stopper..


  • #10   13. jun 2009 ja jeg håber også de kan sætte en effektiv stopper for balladen snart...

  • #11   13. jun 2009 Danmark er blevet til kopi af bloods & crips!

  • #12   13. jun 2009 en skam lille Dk er på vej til at ligne usa... små wannabees der tror de er gangstas...

  • #13   13. jun 2009 DNA.

    Enig !


  • #14   14. jun 2009 brow håber der ikk sker noget med ham der blev stukket ned. men jeg kan love diig for at der er kun taber der går rundt med kniv osv hvis de har nosser nok så lad os se om de kan tage en ægte slagsmål mand mod mand. og som dna siger de prøver at ligne dem fra usa osv... lad os se hvor langt det her shit ville køre

  • #15   14. jun 2009 det alt det rap musik fra USA der har startet det hele.. Tror squ det bliver værre endnu, næsten alle har eller kan skaffe gun fra højre - venstre nu..

  • #16   14. jun 2009 RG : Tror du selv de har nosser nok til at slås mand mod mand ? De kommer med knive og våben så de hurtig kan få det overstået og løb fra stedet.. Man kan jo ikke gøre andet end at beskytte sig selv bedst muligt.. Og så må panserne fanme rende mig i røven hvis de siger noget til jeg har et bat liggende i bilen, for den ligger der kun for min egen sikkerhed !!

  • #17   14. jun 2009 ahmed q


    Det jo lige det bror, de har jo ikk nosser til det.. Så i min øjne er de alle fortabte... Og som zero siger det er virkelig nemt at skaffe pistol nu. Tro mig det med pistol ikk. Her i sidste uge jeg var sammen med vennerne vi skulle spise i bazar vest. Den kom bare en lille dreng på 14 15 stykker der stod med en pistol i hånden, tænkte bare på hvad Fuck sker der for folk Shit mand det bare ikk til at tænke på


  • #18   14. jun 2009 Ja det er åbenbart blevet meget nemt at skaffe våben nu .. Men hvad fanden skal 14 årig med et våben ? ..

  • #19   14. jun 2009 hader guns....har arbejdet som bartender, og der kom også en gut ind, og han pegede på de plomberede våben vi havde hængende på væggen, og sagde "det er nogen fede guns, men tjek lige den her!" og så viftede han mig op i hovedet med en eller anden form for seksløber(i kender de der små magnum osv) "men hvis jeg kan se politiet er på vej om lidt, så har du et problem", svarede ham køligt "tror du aldrig jeg har set sådan en lille pistol før? ", hvilket resulterede i han slog et stort grin op og gav øl og vand resten af aftenen til mig, mens jeg arbejdede...men man kan sgu ik lade være at tænke ting som:

    -Hvad hvis der kommer en vogn med udrykning forbi?
    -Hvad hvis han kommer op at slås herinde?
    -Hvad hvis han skyder en tilfældig nede i byen senere, når jeg kunne have forhindret det?

    Jeg er normalt ikke en kylling, men jeg må da indrømme at jeg ikke er skide glad for de guns der...prøver at styre mit temperament når jeg er udsat for at folk kører som død og helvede osv...for den næste har måske et våben....


  • #20   14. jun 2009 Ja det sq træls sådan noget der, og man kan ik være sikker på om manden er psyko.. For hvis han er, skal der intet til før han går amok over ingenting..

  • #21   14. jun 2009 ahmed q


    Spørg mig ikk bror nok fordi han tror man er sej så han skulle lige vise den rundt


  • #22   14. jun 2009 ahmed q


    Spørg mig ikk bror nok fordi han tror man er sej så han skulle lige vise den rundt


  • #23   14. jun 2009 Ja.. han er nok bange for der skal komme en og stjæle hans slikpose, så kan han lige stå og vise sin pistol frem..

  • #24   14. jun 2009 hjemme fra Odense igen...i ét stykke...:-)

  • #25   15. jun 2009 dem som kører bimmer skal virkelig passepå fortiden..

Kommentér på:
Nu må det fanme stoppe !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce