{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det fanme stoppe
  • #1   14. nov 2010 Det er ikke sejt at gøre dumme ting der skader en hel befolkning

  • #2   14. nov 2010 Det er ikke ham men alle perkerne nede i deres lortelande der mener at de skal bestemme hvordan vi skal leve vores liv.

  • #3   14. nov 2010 At genoptrykke en tegning er ikke dumt. Det er personerne der har noget imod de tegninger der har et problem.

  • #4   14. nov 2010 Der er ytringsfrihed.

    Han må gøre hvad han vil.
    At så alle de banan plukkere sidder og tuder over det er deres problem


  • #5   14. nov 2010 Syntes det er sejt.. .. Min mening.....

    Ville ikke bringe mit pis i kog at de lavede pis med min tro "hvis jeg havde en"

    Der skal være plads til sådan noget, ellers er livet sgu for kedeligt...


  • #6   14. nov 2010 Det har ikke en skid med ytringsfrihed det er ren provokation.

  • #7   14. nov 2010 Gør det kun beder.....

  • #8   14. nov 2010 Danmark har ikke en skid at sige

    Vi er en lille micro land der spiller pisse smarte og det er ikke tegninger der gør at verden bliver et bedre sted

    Jeg håber nogle af jer stadig synes han er pisse sej hvis i mister jeres job pga. dette som der skete for nogle sidste gang


  • #9   14. nov 2010 Det har ikke en skid med ytringsfrihed det er ren provokation. <--> Men han har 100% ret til det:-) Syntes sku det er fedt han gøre

  • #10   14. nov 2010 Danskere og danskhed er ved at være fortid.. vi er alle sammen sofavælgere og vi sidder bag gardinerne og brokker os over at det går ad helvede til og at nogle etniske folkegrupper ikke opfører sig ordentligt..

    Hvor er danskeren på gaden?
    Han er blevet forvist til at sidde bag gardinerne, for det er jo for farligt at gå ud..

    Vi bliver ved med at forsøge den ene integrationsform efter den anden, som tilgodeser den uintegrerede.. jeg tænker her på forslag som at undervise på arabisk i folkeskoler.. dansk arabisk tv kanal osv..

    Hva fanden er det for noget!!

    Hvor er den stolte dansker og hvad er der galt i at, når man bor i dette land, så må man efterstræbe danske værdier!!

    Jeg siger ikke "Danmark for danskere" for hvem er dansker?, nej jeg siger "Danmark for folk der ønsker at bygge land på de danske værdier" uanset om du så kommer fra Sverige, Armenien eller Tyrkiet!

    PS.
    Jeg er IKKE racist.. om end så er min påstand at jeg er væsentlig mindre racist end mange andre indvandrer er!


  • #11   14. nov 2010 "Det har ikke en skid med ytringsfrihed det er ren provokation. "

    Det var det ikke i starten, der var det blot en ubetydelig satirisk tegning..

    Nu er det blevet et symbol på at vi ikke vil bøje os, hvilket jeg synes er fint!


  • #12   14. nov 2010 Det er symbolet på Dansk idioti at vi vil bare bestemme og gøre som det passer os og så for resten skide på alle andre på nær USA

    Brian M

    Hvad fan har de tegninger med dem der allerede er i Danmark at gøre

    De er her LØS DET

    Hvorfor kan man være så dum at vælge at man IGEN ønsker at provokere over 1 milliard mennesker



  • #13   14. nov 2010 ytringsfrihed har vi i danmark MEN det er stadig med visse grænser, man må f.eks ikke SELV om man har ytringsfrihed bevist provokere større befolknings grupper eller være racist ( tror jeg både pia k og glistrup ved ) der ud over må man ikke være blasfamatisk HVILKET er den gruppe KURT her lander under, det meget muligt det ikke er dansk religion med kristendommen, men det er en anden som han træder over tæerne.

    Syntes første gang var dumt, han vidste hvad der ville ske og at folk vil blive mavesure over over det, men en fejl fint, lær af den og dum dig ikke igen, men manden er åbenbart ikke helt frisk for han vælger netop at begå selv samme fejl engang til...

    LÆR dog at leve sammen og vise lidt gensidig respekt frem for at provokere bare får at gøre det..

    ps stave fejl er gratis


  • #14   14. nov 2010 Det er ren provokation, gemt bag ytringsfrihed smiley

  • #15   14. nov 2010 Der bliver dælme os diskuteret inde på ekstrabladet .. smiley

    Men jeg syntes nu, at det er jer som tuder over det, som har et problem .. ! Det er helt i orden det han gør !!


  • #16   14. nov 2010 ja det er fedt lige indtil de får ram på danmark, og sprænger noget i luften. så ser vi hvor fedt folk syntes det er og håber fandme ikk det vil gå ud over min familie pga sådan en idiot, håber de slår ham ihjel istedet for at han risikere at få andre dræbt min mening.

  • #17   14. nov 2010 Vi alle har et problem når nogle vælger at provokere 1 milliard mennesker, folk mister arbejde, vi bliver mindre velset i udlandet og Danmark har altså ikke verdens største eksport, så det kan hurtig blive et stort problem, for flere end bare dem som sidder og tuder over det.

    Jeg synes det er en stor fejl og jeg synes det var det fra anden gang de blev postet.

    Vi skal respektere hinanden og alle folk har lov til at tro på hvad de endnu engang må tro på, det betyder ikke at andre skal provokere.

    Klart muslimer ikke viser respekt til Danmark med den opførelse vi ligger for dagen.


  • #20   14. nov 2010 Det er da fint med ytringsfrihed.. Har intet imod det.

    MEN syntes bestemt ikke om ideen om at pisse en hel tros.retning af bare fordi man kan.. Og derefter gemme sig bag ytringsfriheden.. Manden burde kunne holdes ansvarlig for hans handlinger..


  • #21   14. nov 2010 Nøgle ordet er respekt hvilket den gamle mand samt dem der synes jamen det er bare fedt ikke forstår meningen af

    Det har ikke en skid med at ligge under muslimerne hvis man mener de tegninger er noget lort

    Det er ren og skær logik

    De lande der normalt plejer at stå bag Danmark har de første 2 gange udtalt at det ikke var godt og på et eller andet tidspunkt kan det være opbakningen helt forsvinder

    Tåbeligt af KW



  • #23   14. nov 2010 Danmark burde lukke grænserne igen.
    Stoppe ALLE biler med : PL , LT , ES , RU , RS BG osv osv . Så falder vores forsikringer igen.
    Sende de udviste UD.
    Og hvis du ikke kan lide danmark, ytringsfrihed og vil leve efter regler fra middelalderen.......
    SÅ HAR DIN FAMILIE VALGT ET FORKERT LAND AT NASSE PÅ
    Så kan det sku være der er penge til skoler, veje hospitaler og de ældre som har bygget danmark op.


  • * - *
    * - * Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 381
    #24   14. nov 2010 Han er fandme da en hat! De mennesker har ikke andet i deres liv en et håb om at Mohammed er fantastisk, og så finder han glæde i at nedgøre det vigtigste for dem, han er sgu et sølle menneske...
    Første gang tror jeg ikke nogen havde forudset reaktionen, men nu ved alle hvad der sker ved at bringe de tegninger. Det koster dansk industri millioner (Måske milliarder) og bygger yderligere på hadet til Danmark...
    K.W grav et hul og lig dig til at dø, vi har set dig...
    Mvh
    Kasper


  • #25   14. nov 2010 Det er vel 100 % ligemeget hvor forkerte de andre er på det når man selv kan være med til enten at skabe fremgang eller tilbage gang

    Jesper det er jo ikke det der snakkes om nu


  • #27   14. nov 2010 Jesper S. .giver dig helt ret..
    Men for fanden.. viste vi ikke vores mening første gang?
    Er det så ikke nok?
    Jeg syntes det er ærgerligt at fordi manden ville trykke en tegning kommer mange mennesker til at miste deres job! Har vi ikke problemer nok med arbejdsløshed?


  • #29   14. nov 2010 Forstår heller ikke at vi skal betale skatte penge så KW kan blive beskyttet af PET...

    Det er sgu 100% selvforskyldt. lad ham beskytte sig selv og brug vores skatte kroner til noget mere fornuftigt.


  • #30   14. nov 2010 Den nar beder selv om det, når det går skidt for ham. Ham kan gøre nøjagtig hvad der passer ham, fordi han er beskyttet fra top til tå. Hvem betaler prisen? Det gør alle andre end ham selv. Fucking idiot og gamle nar

  • #31   14. nov 2010 Desuden er det foruroligende, at ethvert angreb på hans person, fysisk eller verbalt, straks kategoriseres som terrorisme.

  • #33   14. nov 2010 <b>Skatteborgerne kommer til at betale op mod 21 millioner kroner om året for livvagter til Muhammed-tegneren. </b>

    Torsdag den 7. januar 2010, 12:11


    Justitsministeren besluttede i går, at give Muhammed-tegner Kurt Westergaard livvagter døgnet rundt. Beregninger viser, at det vil koste op mod 21 millioner kroner af skatteborgernes penge at holde ham overfaldsmænd fra døren.
    Den endelige beslutning om at give Kurt Westergaard beskyttelse i døgndrift kommer, efter tegneren blev overfaldet af en somalisk øksemand i sit hjem.
    PET har orienteret Justitsministeriet om, at et fuldstændigt døgnbemandet korps af livvagter vil kræve, hvad der svarer til 30 årsværk. Det vil sige 30 fuldtidsbemandede stillinger.
    Ifølge B.T.s oplysninger koster ét årsværk mellem 650.000 og 750.000 kroner alene i løn. Oveni det skal lægges alle yderligere omkostninger, såsom pension, bil, arbejdsudstyr med videre.
    "Sikkerheds-foranstaltningerne indebærer blandt andet særlig sikkerhedsaflåsning og anden mekanisk sikring. Alarmsikring, kameraovervågning og etablering af et særligt 'saferoom', hvor der kan søges tilflugt, ligesom der er installeret og udleveret overfaldsalarmer," skriver PET i sin redegørelse til justitsminister Brian Mikkelsen (k).


  • #34   14. nov 2010 Hvor har han godt af at skulle leve livet i et fængsel, som det jo er. Bare synd det koster os så mange basser

  • #36   14. nov 2010 Jeg synes fanme det er fedt og hvis ikke de kan lide det, så kan de da bare rejse tilbage til deres eget land i stedet for at ødelægge vores velfærdssamfund........................


    længe leve Kurt westergaard


    ps godt sagt jesper H;)


  • #37   14. nov 2010 det fanme da også en provokation at alle de perkere tømmer vores statskasse!!!!!!!

  • #38   14. nov 2010 Det kan desværre ikke gøres op i penge, for det er næsten umuligt at regne ud, hvor meget det har kostet samfundet i mistede ordre, tabt arbejde, osv. osv. men han har været en rigtig dyr herre for det danske samfund.



  • #39   14. nov 2010 hva fanden admins i er der kommet godt i gang med at slette hva kan i ikke tåle en lille diskussion på et åbent forum;)


    vi har da ytringsfrihed eller er den admin der slettere indlæg også på kontant hjælp;) lol fuck hvor latterligt!!!!!!!

    men hva fanden nu skal vi også give afkald på vores ytringfrihed her inde, jajaja perkere har jo allerede overtaget landt!!!!!!


  • #40   14. nov 2010 Jesper H

    Hvis de er afviste på real grund kan de vel godt sendes hjem men mon ikke de er afvist og så kan man faktisk ikke sende dem sikkert hjem hvilket faktisk skulle være grund nok til de ikke blev afvist

    Alan B du er vist helt tabt

    Der er ingen såkaldte "perkere" der har overtaget noget i danmark

    Ja der er nogle stærke kriminelle grupper men de er blot er spejl af befolkningen

    Ja det problem skal løses men det beretter jo stadig ikke KW til igen at lave landsskadelig virksomhed



  • #41   14. nov 2010 Det eneste latterlige her er vist dit valg af ord Alan.

  • #42   14. nov 2010 pacs H hvor er dit brok når nydanskerne laver lort i danmark ? hvor er dit had til disse folk ? hvor er dine tråde omkring det ??
    nej først når det går udover DIT elskede folk åbner du kæften !

    så styr da din dobbelt morale !


  • #43   14. nov 2010 Utroligt så hurtigt alle afviste asyl ansøgere skal drages ind i dette.. De har da så vidt jeg er informeret ikke noget med KW at gøre..

    Må indrømme at jeg er begyndt at skamme mig over at bo i DK, når man ser alle de fremmedfjendske udtalelser folk kan komme med.


  • #45   14. nov 2010 Rene>

    I Danmark er det ikke kun udlændingene der får hug. Vi har ry for at hade alle andre end os selv. Vi er opdraget med at vi er de ypperste individer på denne jord (gu er vi røv) samtidig med at janteloven er banket i hovedet på os, inden vi lærte at kravle. (du skal ikke tro du kravler bedre end andre). Vi hader jyder, fynboer, sjællændere, nordjyder, vestjyder, sønderjyder, østjyder osv osv osv. Ja selv i trafikken hader vi alle andre end os selv.


  • #46   14. nov 2010 TechnoMulen .

    Hvor længe er man nydansker ?

    Måske fordi jeg ikke har et had til det

    Måske fordi jeg ser det i et meget større perspektiv end mange andre gør

    Jeg har arbejdet med kriminelle unge og det var ligemeget om det var Brian og ronnie eller hassan og muhammed ( bær over med navne valg)

    De havde alle sammen samme sociale historie og der er så ikke så meget om hvilken hudfarve du har men hvor du kommer fra og hvad du har med dig af arv

    Mit folk ??
    Du må uddybe hvad du mener med dette


  • #47   14. nov 2010 Jesper H

    Hvor henne skriver jeg at i alle er fremmedfjendske ?

    [ Slettet burger ]

    Helt enig, og der jeg ville hen med min udtalelse var at det da er underligt at afviste asyl-ansøgere skal drages ind i en diskussion om KW og "ytringsfrihed"


Kommentér på:
Nu må det fanme stoppe

Annonce