{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passat, avensis eller mondeo ?
  • #1   21. jul 2009 Ville vælge Toyota Avensis 2.0 D-4D fra 2004 stc.

kan ikke sige hvorfor udover at jeg synes den er lækker.

• #2   21. jul 2009 okay smiley ved du noget om hvor langt den går på littern ?

jeg sys de 3 modeler jeg nævnte er nogle fine biler smiley

• #3   21. jul 2009 toyotaén er nyest og toyota spiller bare, når man spørger folk.

ford ruster op... hehe...

En af vores vennepar har en Passat stc TDI 115hk(chippet til 150hk) fra 2000 og de er glade for den og min far har haft en mondeo TDCI også fra 2003 eller 2004, dog i sedan model.
    Har bare en idé om at toyotaén bare er mere kvalitet og når man sidder i den ligner alt ikke bare plastik.

ander ikke hvad de går på literen. Vil tror passat kører omkring 16km/l ved frisk kørsel.

• #4   21. jul 2009 øh, er du ikke uddannet som mekaniker ved ford, og så spørger du alligevel... hmmm... tror du ved noget mere om dette end mig faktisk, hehe

• #5   21. jul 2009 jo har jeg smiley ved godt med det rust i dørene men det bliver jo lavet på garanti så det jo igngen problem med det rust i dørene smiley men der kan jo stadig være forskællige meninger for vi har ikke rigtig haft noget med mondeo men derfor kan nogen jo godt ha haft noget og alle kommer jo ikke ned til et autoiseret værksted når der er større rep smiley

• #6   22. jul 2009 Jeg ville vælge Passaten...
    Min bror har en 99'er og han er vældig tilfreds med den...

Men det er nok en svær en når du skal vælge mellem Toyota og VW...
    Jeg må nok indrømme jeg altid har været mere til tyske biler end japanere...

En komplet gevindundervogn til sådan en 99'er er heller ikk så dyr...

• #7   22. jul 2009 Klart Toyotaén, den d-4d motor kører bare.

• #8   22. jul 2009 kan du ikke skrive hvor mange km de har kørt dem du har i kikkerten

• #9   22. jul 2009 ford 2.0 tdci har lidt bøvl med pumpe og dyser....den ville jeg helt klart gå en stor bue uden om.

vw laver jeg utrolig meget fejlfinding på med alle mulige forskellige fejl...

så ville selv helt klart og uden tvivl vælge toyotaen smiley

• #10   22. jul 2009 Jeg ville uden tvivl vælge toyotaen. Personligt synes jeg også det er den flotteste. Toyota kvalitet kan slet ikke samlignes med ford og vw.. det er noget helt 3. at sætte sig ind i en toyota, når man lige har været i en ford eller vw..

De der D-4D motorer køre bare perfekt og aldrig nogen problemmer.. Vi har flere Mondeoer og Passater på værksted end vi har Avensis´er ..

Men synes helt klart selv du skal bestemme. Det er trods alt dig der skal køre i bilen og ikke os smiley

Held og lykke med valget

• #12   22. jul 2009 dem jeg har kigget på likker mellem 150-180.000 km smiley og j vi køre meget smiley 40.000 i året kommer jeg måske op på ?

• #13   22. jul 2009 har lige set på en avensis med 2.2 d-4d men hva motor er bedst 2.0 eller 2.2 ? og hva går de på littern ?

• #14   23. jul 2009 Har selv haft en Passat 3bg fra 01. 130 hk tdi.
    En rigtig lækker bil ingen tvivl i det.
    Min gik omkring de 15 km pr liter. (ikke meget efter min mening)
    Vil tro at du får mere for pengende ved at købe en toyota.

• #15   23. jul 2009 Jeg har en toyota sportsvan med 2.2 4-d4 136hk den er bare så rar at køre i den er kvik, jeg har kørt lidt over 70.000 i den og det er kun almindelige vedligholdelse, de siger også at der er mange forbedringer i 2.2 d-4d i forhold til 2.0 d-4d.
    Så jeg fortrækker Toyota

• #16   24. jul 2009 jeg ville vælge passat.. sys toyota har lidt kvali problemer den sidste tid..!!!

Kommentér på:
passat, avensis eller mondeo ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce