{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

gode tips til tuning af 7M-GTE {{forumTopicSubject}}

hej alle supra kender

er igang med en lille omgang tuning af min supra turbo targa. den skal ikke vold tunes da jeg os skal bruge den til at køre i til daglig.

har købt
bananmanifold
turbo t4 650hk
benzin regulator

har toppen af nu og er ved at få det trykprøvet og planslibet

men er der nogen som har nogen gode tips om hvor jeg kan købe ståltoppakning og til hva priser

er der nogen som os ved hvor man kan få fat i en indsugnings manifold så røret ikke løber henover motor

på forhånd tak Hilsen Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode tips til tuning af 7M-GTE
  • #1   3. sep 2009 Start med at skifte plejllejer og hovedlejer, det er et must..

kig evt på www.driftmotion.com en ligtig lækker shop med det meste du skal bruge til dit projekt..

• #2   4. sep 2009 tusind tak skal du ha gybsen.. det ville jeg da få gjort. de har godt nok mange gode dele derinde til en god pris. har du prøvet og handle ved dem? bare så man ved man endelig få de ting man bestiller og ikke en kasse med æbler =)

• #3   5. sep 2009 Jeg har ikke handlet med dem endnu, men gør det her i næste måned.. Men der er flere herinde der har handlet med dem, og der skulle ikke være nogle problemer..

mht lejer, så er det en stor svaghed på 7mgte, så hvis du ikke skifter dem, så kommer du til at fortryde det..

Min motor er kaput, der er lejerne defekte, og det kom umiddelbart efter jeg fik hævet trykket til 0,8bar...

Kommentér på:
gode tips til tuning af 7M-GTE

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce