{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

de forkerte job {{forumTopicSubject}}

har fået tilbudet 2 job nu bare de forkerte mega træls

fik tilbudt en forvogn hænger ved poul pedersen men det var fast nat og sove i bilen osv

samt har fået tilbudt en man hos sk transport men det er fast sverige med køl trailer hvor jeg skulle bo i bilen og det har jeg ikke lyst til med mine børn

arrr syns det er træls når nu jeg gerne vil have et job

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de forkerte job
  • #1   11. okt 2009 ja det kan jeg da godt se er træls.. men er der noget galt med at kører om natten..? altså.. så kan du da se dine børn om dagen.. eller hvad?..

• #2   11. okt 2009 nej for der skal man også bo i bilen og mie børn er jo også a sted om dagen de er jo i børnehave og vuggestue

• #4   11. okt 2009 Kunne det ikke være en ide, at tage et af de job du har fået tilbudt og så lede efter noget andet hen af vejen. Som tiden er nu, turde jeg sgu ikke være kræsen hvis jeg manglede et job. Og uanset, så er det bare nemmere at få noget andet når man er i gang og har et job, hvorfor det er sådan ved jeg ikke, men sådan har det altid været.

Selvom det ikke er optimalt at være hjemmefra når familien ikke er vant til det, så overlever de alligevel i en periode.

• #5   11. okt 2009 Må da være dejligt at have to job på hånden.

• #6   11. okt 2009 nej man skal sgu ikke være kræsen i dag.tvært om.hvor skal du da holde og sove hvis du skal køre fast nat.det gør jeg og sove da hjemme i min egen seng hver dag.deler selvfølgelig også bilen med en anden. tror også bare at du bliver nødt til at tage et job og så søge vidre derfra.er ikke nemt med børn.kender jeg selv til da jeg kørte om dagen for 11 år siden.men det kan lade sig gøre hvis man kan få tingene til at køre derhjemme.så hop på et af jobbene og søg så vidre derfra.det er mit råd i disse tider.og ja der er ikke mange der har to job tilbud på hånden nu til dags..

• #7   12. okt 2009 Ja jeg vil hellere end gerne have job og bor i vejen saa bare giv mig mulighed for jobbet

• #8   12. okt 2009 Luffe-Lynge hvis du ikke vil have det job hos SK transport, så må du godt give mig hans nr. Jeg vil gerne have det

• #9   12. okt 2009 Berner: det er da bare gå ind på ders hjemmeside og ring til en af ders nr derinde:)

• #10   12. okt 2009 Hvordan kan et job være forkert når man ikke har et? Kunne forstå dig hvis det begik sig ud i ulovligheder.. Men hold kæft du tuder!

• #11   12. okt 2009 Så må du fandme blive pædagog hvis du savner dine børn sådan.

• #12   12. okt 2009 Jeg synes ikke at der er noget forkert i, at man vil have et job hvor man kan være sammen med sine børn. Jeg har selv børn, og ved hvordan det er. Men jeg vil dog give ret i at man må tage hvad der er, indtil man finder noget bedre, selvom det måske ikke altid er så sjovt. For der kan som sagt være langt imellem jobs lige p.t., så det er bare med at bide i det sure æble.

• #13   12. okt 2009 Thomas F:

Klart der ikke er noget forkert i, at man gerne vil være hjemme ved sine børn, men det er en smule forkælet, at brokke sig over ingen job at ha' for så at vælge 2 fra pga. man ikke kan være hjemme hverdag.

Jeg tror da alle dem der har børn sagtens kan sætte sig ind hvordan det er. For nogen er det ikke et problem og for andre er det et stort problem ikke at være hjemme hver dag. Men igen, man kan jo lede efter noget bedre når man er i gang.

• #14   12. okt 2009 Også det jeg skrev. Kan se det fra begge sider.... Og der findes en "gylden"/mulig mellemvej hvis bare viljen er der...

• #15   12. okt 2009 Det er satme ved at blive en Klynke central det her... !

• #16   12. okt 2009 Morten: deres hjemmeside siger hos mig at den ikke findes ellers ledte jeg os efter et nr

• #17   12. okt 2009 læste det sku som sp transport undskyld:)

• #18   12. okt 2009 Berner...Der er hvis ingen hjemmeside, men søge bare efter Sk transport.. Det ligger hvis nok i fjeritslev i Jylland..

• #19   12. okt 2009 jeg turde ikke sige nej til et job hvis jeg stod uden, men der er vi jo på forskellige, jeg kender sku snart ikke ret mange vognmænd, som kan holde forretningen kørende hvis bilerne er hjemme hver dag. Tiderne er skiftet, i dag bord man i bilen mere eller mindre ugen i gennem alle steder. Selv når jeg køre entreprenør kørsel hjemme sover jeg tit i bilen. Og når vi køre korn og foder sover vi i bilen. Det kan næsten ikke lade sig gøre at være 110 procent effektiv hvis man skal køre ud og hjem hver dag.

• #20   12. okt 2009 og på piver du over at de job muligheder du har, du burde være glad for overhoved at have muligheder, og så 2 af dem, men som sagt, så er vi alle sammen så forskellige..

• #21   12. okt 2009 Michael J jo jeg har job, men kun som afløser, og han har ikke haft brug for mig i snart 2½ mdr.
    Derfor kunne det være dejlig at prøve og køre noget eksport

• #23   12. okt 2009 undskyld jeg ikke sider her konstant altså nu må fandme ha mig undskyldt altså..

og det med jeg ikke skal klynke det gør jeg som heller ikke men vil ikke sove ude da jeg også gerne vil være sammen med mine børn og så må da gerne kalde mig kræsen men hellere mine børn frem for at tjene mange penge

KS Transport v/Karin Frilund Torpe
    Frejasvej 14
    7800 Skive
    Mob. 51 29 76 91

er det andet ved

Poul Pedersen Vognmand ApS
    Industrivej 26, Ejby
    5592 Ejby
    Tel. 64 46 16 39

• #24   12. okt 2009 det med at i siger man kan lede efter noget bedre og bare tage et job, det syns jeg ikke man kan være bekendt over for vognmanden han ligger en masse tid og penge i evt at lære en ny mand op i en rute/ruter/kran eller noget helt andet også er man lige kommet ind i tingene så skrider man det kan jeg ikke li...

men i må gerne kalde mig forkælet osv helt fint for mig. men jeg har aldrig kørt export og det siger mig ikke noget...

og ved poul pedersen var man hjemme vær anden dag i dag timerne og der er mine børn i børnehave samt konen er a sted til det ´hun skal...

• #25   13. okt 2009 hqar hele tiden været min menning og give opllysninger vidre men nåde ikke på

• #26   13. okt 2009 det her blev da godt nok et langt indlæg.. hehe..

• #27   13. okt 2009 nogen der har søgt de der job ???

• #28   13. okt 2009 Nej men jeg ringer til dem imorgen begge to

Kommentér på:
de forkerte job

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce