2.269 visninger
|
Oprettet:
Hvor mange har jailbreaket? {{forumTopicSubject}}
Tja.. Hvor mange iPhone ejere har jailbreaket sin iPhone, og hvad er jeres erfaring/råd omkring det? Forventer gode og grundige svar, tak; D
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 90 Biler: 10 Emner: 129 Svar: 1.114
Den er Jb.
Den har været Jb i minimum 4-5 mdr.
Har aldrig haft problemer med det....
Men ærligt talt glæder mig til 11.06.09
Så vil jeg ud og købe sådan en Nokia 6700
Har personligt
Jb 3 ud over min egen
Alle 3 var 3gs
Jeg var overrasket over hastigheden på den
De har heller ikke haft problem med det.
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 59 Svar: 391
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 6 Emner: 6 Svar: 169
Begge er JB og jeg har jailbreaket 4 udover mine egne.
Det har altid virket perfekt.
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 6 Emner: 6 Svar: 169
især på en 3g.
Hvis man godt kan lide temaer så er man NØD til at JB.
Men på den nyeste 3gs er der jo både mms(kom i 3.0 softwaren) og Video optagelse.
Det var jo de mangler som mange jailbreakede for at kunne bruge.
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 149 Svar: 1.037
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 794
Jeg har jailbreaket for at få det fulde ud af mobilen..
Jeg kan f.eks. optage video, få procent visning(ligesom på 3gs), cydia og generelt gøre tlf. mere personlig.. Derudover fikser jeg selv lidt temaer..
Man kan hente hackede programmer, men det er nu ikke noget jeg gør mig i.. Det eneste ulovlige program jeg har - det er Navigon - dog kun med DK map. Og ikke at glemme sbsettings - det er genialt!
Bruger PT dette tema!
http://www.youtube.com/watch?v=Yh-0wQ_LOKU&feature=related
JB er helt klart en fordel!
sep 2007
feb 2007
Jeg ville også jailbreake, hvis jeg havde 3GS!
Cydia er noget ala. AppStore.. Bare med andre programmer
mar 2009
feb 2007
En iPhone har meget faste rammer, når du får den fra Apple. Der er et tema, Apple bestemmer hvilke programmer du kan få ned på, der er software på din iPhone som ikke er låst op..
Når du Jailbreaker, så låser du den op.. Altså nu bestemmer du helt selv over, hvordan den skal køre og se ud Kort sagt.
mar 2009
feb 2007
http://www.youtube.com/watch?v=NPeOvq7Jd_w
sep 2007
feb 2007
Ramazan A
Hvad mener du ?
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 1.076
det med crackede programmer er også fedt nok med at man ikke skal betale for dem.. men men men.. der er ikke en kæft der aner noget omkring hvad der egentlig er i disse programmer. der kan sagtens ligge virus inde i filerne, eller ligge en logfil så din tlf kan bruges uden at du ved det.
så husk lige at tænk en ekstra gang før du JB din Iphone. jeg har prøvet at jailbreake andre iphones end min egen. det forbliver std. indtil at garantien udløber. så tager jeg stilling til det igen.
jan 2008
skal jeg passe på? hvis du gider bruge 5 min på at gennemlæse hvad jeg rent faktisk skriver om min EGEN IPHONE!! og hvad der rent faktisk står. der står intet omkring garanti mht jailbreake. der står at min forbliver IKKE jB indtil MIN garanti udløber så tager JEG stilling til det bagefter. om du vil det eller ej så ved vi begge 2 godt at sender du en JB tlf indtil Apple uden at du har gendannet den så dækker garantien IKKE software.
har du gendannet den så ja ganske rigtigt så kan den ikke spores. dette har jeg dog ikke skrevet noget om i dette indlæg.
læs venligst min besked igen.
jan 2008
hvis du kontakter apple så giver de dig samme svar ang. garanti. men ja du kan gendanne så du ikke kan se at den har været JB. dog hvis du har unlocked den samtidig ville dette kunne ses.
enhver forhandler du spørger ville også sige at jailbreake er på eget ansvar. glemmer du at gendanne / fjerne det inden du sender Iphonene til rep kan apple fraskrive sig et hvert ansvar grundet at den har været jb og der er installeret 3 parts software.. som egetnlig er 4. parts. men nok om det..
kan vi blive enige om disse ting?
Hvor mange har jailbreaket?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside