{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange har jailbreaket?
  • #1   22. okt 2009 Jeg har sådan en 3g 8GB son næsten er 6 mdr gammel nu.

Den er Jb.
    Den har været Jb i minimum 4-5 mdr.
    Har aldrig haft problemer med det....

Men ærligt talt glæder mig til 11.06.09
    Så vil jeg ud og købe sådan en Nokia 6700

Har personligt
    Jb 3 ud over min egen
    Alle 3 var 3gs
    Jeg var overrasket over hastigheden på den

De har heller ikke haft problem med det.

• #2   22. okt 2009 fortæl mig lige præcis hvad jailbraeken går ud på

• #3   22. okt 2009 Jeg har selv både en 3g og en 3gs nu.

Begge er JB og jeg har jailbreaket 4 udover mine egne.

Det har altid virket perfekt.

• #4   22. okt 2009 og mit råd er at man bør gøre det.
    især på en 3g.

Hvis man godt kan lide temaer så er man NØD til at JB.

Men på den nyeste 3gs er der jo både mms(kom i 3.0 softwaren) og Video optagelse.

Det var jo de mangler som mange jailbreakede for at kunne bruge.

• #5   22. okt 2009 Er der virkeli mange ekstra apps så det kan betale sig?

• #6   22. okt 2009 Har en 8 måneder gammel 16GB 3G.

Jeg har jailbreaket for at få det fulde ud af mobilen..
    Jeg kan f.eks. optage video, få procent visning(ligesom på 3gs), cydia og generelt gøre tlf. mere personlig.. Derudover fikser jeg selv lidt temaer..

Man kan hente hackede programmer, men det er nu ikke noget jeg gør mig i.. Det eneste ulovlige program jeg har - det er Navigon - dog kun med DK map. Og ikke at glemme sbsettings - det er genialt!

Bruger PT dette tema!
    http://www.youtube.com/watch?v=Yh-0wQ_LOKU&feature=related

JB er helt klart en fordel!

• #7   22. okt 2009 Hvad med JB på en 3GS ? Den har jo de fleste ting forgængeren ikke havde. Kan det også betale sig her? Og hvad er det lige cydia er?

• #8   22. okt 2009 Yasin P

Jeg ville også jailbreake, hvis jeg havde 3GS!

Cydia er noget ala. AppStore.. Bare med andre programmer smiley

• #9   22. okt 2009 en der stadig gider forklar hvad jailbrake er ?

• #10   22. okt 2009 Fatih

En iPhone har meget faste rammer, når du får den fra Apple. Der er et tema, Apple bestemmer hvilke programmer du kan få ned på, der er software på din iPhone som ikke er låst op..

Når du Jailbreaker, så låser du den op.. Altså nu bestemmer du helt selv over, hvordan den skal køre og se ud smiley Kort sagt.

• #11   23. okt 2009 hvordan jailbraeker jeg så min 3 GS

• #13   23. okt 2009 Hvis man skal sige AppStore vs cydia hvad siger i så? Hvad er fordelene ulemperne? Er alt gratis hos cydia?

• #15   23. okt 2009 Umiddelbart er det svært at stille det op mod hinanden, men det behøver du heller ikke bekymre dig om.. Bare fordi du jailbreaker og får cydia, så har du jo stadig AppStore.

Ramazan A
    Hvad mener du ?

• #16   23. okt 2009 når du jailbreaker får du jo netop cydia. som er noget ala app store. bare med crakckede programmer.

det med crackede programmer er også fedt nok med at man ikke skal betale for dem.. men men men.. der er ikke en kæft der aner noget omkring hvad der egentlig er i disse programmer. der kan sagtens ligge virus inde i filerne, eller ligge en logfil så din tlf kan bruges uden at du ved det.

så husk lige at tænk en ekstra gang før du JB din Iphone. jeg har prøvet at jailbreake andre iphones end min egen. det forbliver std. indtil at garantien udløber. så tager jeg stilling til det igen.

• #17   23. okt 2009 emil J:

skal jeg passe på? hvis du gider bruge 5 min på at gennemlæse hvad jeg rent faktisk skriver om min EGEN IPHONE!! og hvad der rent faktisk står. der står intet omkring garanti mht jailbreake. der står at min forbliver IKKE jB indtil MIN garanti udløber så tager JEG stilling til det bagefter. om du vil det eller ej så ved vi begge 2 godt at sender du en JB tlf indtil Apple uden at du har gendannet den så dækker garantien IKKE software.

har du gendannet den så ja ganske rigtigt så kan den ikke spores. dette har jeg dog ikke skrevet noget om i dette indlæg.

læs venligst min besked igen.

• #18   23. okt 2009 jeg læste din besked som om nu skulle jeg passe lidt på.. ala trussel. derfor jeg bliver lidt hmm..

hvis du kontakter apple så giver de dig samme svar ang. garanti. men ja du kan gendanne så du ikke kan se at den har været JB. dog hvis du har unlocked den samtidig ville dette kunne ses.

enhver forhandler du spørger ville også sige at jailbreake er på eget ansvar. glemmer du at gendanne / fjerne det inden du sender Iphonene til rep kan apple fraskrive sig et hvert ansvar grundet at den har været jb og der er installeret 3 parts software.. som egetnlig er 4. parts. men nok om det..

kan vi blive enige om disse ting?

Kommentér på:
Hvor mange har jailbreaket?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce