{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.085 visninger | Oprettet:

Håndbremse hænger.. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg spørger lige om noget igen :)...
Det hyler fra begge af mine baghjul, og hvis jeg svagt træder på håndbremsen så forsvinder det..

Så vi kan konstatere det er håndbremsen der hænger..
Hvor vil jeg højst sandsynlig finde fejlen henne?
Er det i baghjulene, oppe ved pedalen eller hvorledes.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håndbremse hænger..
  • #1   29. dec 2009 Det er sikkert i hjulene da pedalen ikke bevæger sig.

• #2   29. dec 2009 Det er højst sandsyneligt i dine kabler ude ved hjulene.
    Nye kabler på og problemet er løst.
    De hænger meget sjællent ude ved selve bakkerne da de er fjedder belasted og en fjedder den sætter sig ikke sådan lige :o) så er der noget som har været samlet forkert.

Men kablerne er derimod altid grobund for et dårligt slip hvis de er trykket, bøjet eller på anden måde rustet inden i.

• #3   29. dec 2009 kan os være de der gafler der er rustet sammen,

• #4   29. dec 2009 En meget brugt tip på mercedes er at "brug din parkerings bremse" også selvom du synes din automatgears "P" funktion er lige så god.
    Fordi ellers sætter de sig som regel.

Det er en hyppig fejl at man ikke får motioneret parkerings bremsen på en bil med autogear og så sætter de sig.

Jeg bruger altid min alligevel og derfor har jeg aldrig oplevet disse problemmer, men min fars stjerner sættes som regel bare i "P" så de har det med at sætte sig sjovt nok :o)

Det er i øvrigt pænt svært at have ret meget sjov med Mercedes Parkerings bremse da det jo ikke er en hpndbremse med mindre man har en fattigmands mercedes (190) hihi kunne ikke lade være anders K.
    Men det er specielt dem med fod parkerings bremserne der har problemmet.

• #5   29. dec 2009 BAAAAAAAHH ;P

hehe men typisk kan få det lidt sjovere med højre fod smiley

• #6   29. dec 2009 Hehe ja. ned med planken i højre side af fodrummet. så kommer der skrål og skrig fra de 2 store sorte labaner bagfra :o)

• #7   29. dec 2009 Hej

Jeg syntes nu ofte at man ser at trækstykket mellem kabet og bakker ruster fast med tiden og kan få dem ti at hænge, altså helt ude i hjulet, det er der jeg har fundet fejlen oftest hvor bremserne hænger i bakkerne, da når de ikke er rene og smurte ikke selv kan falde på plads igen..;-))

Kommentér på:
Håndbremse hænger..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce