{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

slør i baghjul supra mk4 {{forumTopicSubject}}

jeg har nu fået skiftet mit leje i navet bagi, men efter det er samlet igen, så er der stadig slør i hjulet, man kan rykke hjulet op og ned, men ikke side til side. tager jeg et brækjern og holder på kuglen for oven og ned over bremsecaliberen så kan man få sløret væk, ell spænder man håndbremsen er sløret også væk. hva dælen er gået istykker ved mit baghjul???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slør i baghjul supra mk4
  • #2   11. feb 2010 nej det gør den ikke. bolten er spændt de nm efter toyota anvisning

• #4   11. feb 2010 har tjekke bøsninger og det mærkes ikke til der er unormalt slør i dem. har kun den øverste bærearms kugle jeg har mistanke til da sløret forsvinder når der er pres på, har så pillet armen af og haft den i et skrugestik og hivet trukket og jeg ved ikke hva, men kan ikke mærke nogen slør i kuglen.. men som skrevet så forsvinder sløret enten ved trukket håndbremse ell med brækjernet ved kuglen i øverste arm. men der burde vel stadig være slør i hjulet om håndbremsen er trukket ell ej, vis det er den øverste arm, ell tager jeg fejl??

• #6   11. feb 2010 Supra mk4 har en svaghed med øverste bærarm. Hvis det er en tt'er så er det helt sikkert bøsningerne som sidder i øverste bærarm inde ved bagbro.

• #7   12. feb 2010 anders j
    lejet er helt nyt, så håer da ikke at lejet er defekt ell forkert ;-( men har bestilt en ny arm. så krydser fingre

jon h
    jo det er en supra tt`er, har bestilt en ny arm, så håber det er den, da den ikke lige frem var billig ;-( men burde sløret så ikke stadig være der når håndbremsen er trukket,for når den er det er sløret væk..

Kommentér på:
slør i baghjul supra mk4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce