{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bremse system...
  • #1   13. feb 2010 mener faktisk detr står abs på den smiley på min model har den en sort plastik ting rundt om :=)

• #2   13. feb 2010 ja der står os abs på den.. men spørge om det er den forhandlere kalder ABS pumpe

men glemte sådan set det vigtigste...

hvilket signal skal jeg forvente fra sensorne på hjulene? hvis jeg vil måle om de er defekte?

evt nogen gode triks til at finde ud af hvad der er fejl på?

• #3   13. feb 2010 det er abs pumpen smiley resten må jeg være dig svar skyldig.

• #4   13. feb 2010 Du kan måle OHM på følerne - oppe i stikket. eller veksel-volt også i stikket... volt kan du kun måle, hvsi du har bilen på lift og drejer hjulet rundt imens du måler på stikket.

Lyser den i ABS lampen konstant?? for så kan det bare være overspænidingsrelæet.

• #5   13. feb 2010 okay hvor mange ohm skal der være.. og hvilket stik snakker vi om.. det på selve styre kassen eller det ved pumpen?

den har lyst hele tiden indtil jeg fik samlet de ledninger der gik til overspænings relæet. nu lyser den typisk ikke før jeg har kørt lidt,...

og hvis den ikke lyser så slår den absen til når jeg er tæt på at holde stille,. den hugger i bremsen, selv om der ikke er noget der blokere...

så jeg ville mene det tyder på en dårlig sensor..

og der ud over bremser den ikke ret meget på venstre forhjul.. den højre skive er faktisk helt slidt i bund men den venstre er nærmest helt ny..

men skal lige ha tjekket efter om der er luft i systemet før jeg vil kigge på om pumpen os er defekt..

• #6   14. feb 2010 Jeg har en absblok eller pumpe om du vil, liggende. Du siger bare til hvis du skal bruge den..

• #7   14. feb 2010 Joey P tak jeg vil lige ha målt alle alle sensor efter før jeg kigger på blokken smiley

en du høre fra mig smiley

Kommentér på:
hjælp til bremse system...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce