1.086 visninger
|
Oprettet:
job ansøgning {{forumTopicSubject}}
hedy allesammen
når i søger job, fortæller i manden hva han gerne vil høre eller er i tilbagholde med ikke blive for prallende..??
jeg er nemlig selv lidt tilbage holdene, for jeg tænker bare ham vognmanden man snakker med gider da ikke side og høre på en eller anden smart pral røv elller gør han ????
hmm nogen de rhar nogen gode råd til hva man siger eller ikke siger...
dette er ikke piv indlæg jeg vil bare gerne blive beder til at skrive ansøgninger + jobsamtaler evt tlf samtaler, føler mig ikke dårlig men man kan vel altid blive bedre...
god aften allesammen
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 217
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 173 Svar: 843
men jeg står ikke og praller op- du ved- nu skal du bare høre hva jeg kan
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 217
okt 2007
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Vær ærlig og fortæl hvad du kan og hvad du har erfaring med og hvad du vil, så der ikke opstår misforståelser bagefter.
Da vi skulle bruge 5-7 mand til noget nyt distributionskørsel sidste år i pinsen var der ikke grænser for hvad folk kunne klare, da vi så kom igang var der ingen af dem der kunne løfte opgaven - Den slags er der ingen vognmand der gider.
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 614
med ærlighed kommer man længst.og man har en sikkert en chance for at få jobbet selvom man måske lige som brian søger noget som man måske ikke lige har kørt med før.man skal jo lære så længe man lever.
okt 2007
jeg var bare nys hvordan i andre bar jer ad...
det job ved bbc cartering har jeg også søgt og jeg har køl og frys erfaring samt mad vare distibrution så jeg burde have en chanse plus jeg riingede også først..
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 842
1. Vær ærlig.
(men kun så ærlig du kan tåle selv, at høre det igen. Feks. er det ikke den bedste ide, at fortælle hvor mange gange du har været kørt galt.)
2. Vær positiv.
(men vær ikke overgearet, Feks. er det ikke nogle fiks ide, at begynde at belære vognmanden om, hvordan han skal køre sit firma.)
3. Vær angegeret i samtalen.
(men lad være med at afbryde, og lad være med at sige : ja-jo-nej og amen.. og håbe på det er de rigtige steder.)
4. Lad være med at sige ja, til noget du ved du vil fortryde.
(Feks. Hvis du ved med dig selv, du ikke gider kører Spanien, så hellere sige du ikke kan finde rundt dernede, når han spørger, for det bliver aldrig "kun" 1 tur.)
5. Stol ALDRIG på noget,du ikke har set.
(Har du ikke fået nøglen til bilen, eller set ansættelses kontrakten, så lad være med, "at regne med" du er ansat)
6. Hvis du sætter dine forventninger lavt, bliver du kun glædeligt overrasket.
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 614
rigtig gode råd du kommer med..
luffe.ja så kunne det være det var en mulighed for at få noget at lave igen..
okt 2007
men man blir jo aldrig for gammel til at lære
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.957
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 1.883
job ansøgning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside