{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Gode job ansøgning {{forumTopicSubject}}

Hey

Er der nogle derude der ligger inde med nogle gode job ansøgning på deres computer de vil dele med mig? For står og søger arbejde men har altid været så bund elendig til at skrive ansøgninger. Alle de jobs jeg har haft har jeg altid fået face2face.

Men de job "tilbud" der er på nettet vil kun ha henvendelser pr mail og derfor skal jeg bruge sådan en.

Vil sætte utroligt stor pris på hjælp her.
I sletter selvfølgelig det i den, som i synes er personligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode job ansøgning
  • #1   13. okt 2009 er alt i en ansøgning ikke personligt ? smiley

det nytter jo ikke at jeg mener jeg er god til at samarbejde og du mener du ikke er og du så sender min ansøgning smiley

• #2   13. okt 2009 Jeg retter den jo selvfølgelig til så den passer med mig. Er bare så dårlig til at finde på hvad jeg skal skrive osv, så er det jo rat at ha en anden og få ideer fra smiley

• #3   13. okt 2009 Der findes et hav af guider og skabeloner på på nettet. Google er din ven. Glem at få en ansøgning fra en anden - de er så personlige og individuelle at du ikke kan bruge dem til noget alligevel. Husk at dem der sidder og læser dine ansøgninger læser utroligt mange ansøgninger og kan hurtigt gennemskue hvis de ikke er personlige.

Mine bedste råd til ansøgninger er følgende: Hold dem kort og præcist. Lad være med at lave dem popsmarte i stil med "hej jeg er personen i ikke kan leve uden osv." Det er totalt turnoff når man leder efter folk - i hvert fald når jeg læser dem. smiley

• #4   13. okt 2009 Gå ind på tekstmaskinen.net Der er hjælp til både cv og ansøgning...

• * - *

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 381
    #5   13. okt 2009 http://www.tekstmaskinen.net/eksempler_ansoegning/eksempel_ansoegning_1.php

Der kan du finde masser af eksempler...

• * - *

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 381
    #6   13. okt 2009 ha ha 20sek. for sent

• #7   13. okt 2009 Allan N - sjovt du siger det allan smiley da jeg tog min uddannelse startede vi bl.a. ud med ansøgning kursus så vi hurtigt kunne finde en praktik plads og de opfordrede netop til den der popsmarte ansøgninger ala "du kan ikke leve uden mig" mulighed for verdens bedst lærling" osv. osv. og efter omkring 50 afslag begyndte jeg at ændre den til noget der passede bedre til mig og fjernede alt det popsmarte og voila så var der pludselig masser af lærepladser til mig og jeg kunne vælge mellem nogle rigtig attraktive stedet at komme i lære :D.

Kommentér på:
Gode job ansøgning

Annonce