{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rust i 100nx
  • #1   25. sep 2010 har 1 på størelse med en 25`øre i højre dør bund og så bagsmækkende samme støresle


  • #2   25. sep 2010 Tårne bag i er nok det allerværeste og et af de dyreste steder at få lavet en NX, men ellers som Andy skriver.
    Meget af det i tårnene i bag kan du ikke se før du pille beklædningen ud af bagenden smiley


  • #3   25. sep 2010 den er synet sidste år hvor begge blev lavet komplet (har papir på det smiley ) så håber da der går et par år før de skal laves igen hehe

  • #4   25. sep 2010 Tjek også dine forskærme nede ved panelet. Der ER de forsvundet hvis ikke de er blevet skfitet eller blevet lavet en løsning før...

    Men vent - kan det mon være at du er en af de FÅ heldige som har over taget en NX fra en VENLIG OG KÆRLIG tidligere ejer som har velsignet sin NX med en undervognsbehandling?! smiley Fordi så tror jeg dælme du slipper for meget arbejde smiley


  • #5   27. sep 2010 hehe jep den har fået undervongs i 91,95,99,03,07 smiley så ja men det ved skærmene der har den :S men det kun lige der hvor den bliver spændt fast i bunden eller har den ik noget

  • #6   27. sep 2010 Nu kan jeg ikke se din bil Chris, men har du skøret på? Hvis du bare har standard kofanger og ingen sideskørter er det ikke videre svært og afmontere dem.. Der samler sig nemlig vand mellem det allerforreste af panelet og sideskørtet og tvivler altså lidt på de er kommet der indimellem med tektylen..

    Men tror da ellers den er sund når du har været så forbandet heldig og få dig en NX der er behandlet ikke mindre end 5 gange?! Hvad bare EN omgang i min NX's levetid havde sparet mig af penge og frustration hehe smiley


  • #7   27. sep 2010 den er komplet "standard" uden skørter men vil ihvertfald se efter om der ligger en pyt hehe ... den har haft samme ejer siden 91 og jeg fik den sidste år hehe det et ældre ægte par der har haft den smiley

  • #8   27. sep 2010 Hvor fedt man.. så det os bar velholdt og når der har været noget så er den kørt til mekaniker?

    Li købt mig en vinterbil fra en familie til 4000 kr, halvandet år til syn. De har brugt næsten 30.000 kr på at holde den vedlige! Så jeg har bar fået mig en fejlfri bil, men med mange km på bagen smiley

    Smider du ikke nogle billeder op af din??


  • #9   27. sep 2010 mangler lige og sætte noget på den så kommer den ind samt med solfilm

Kommentér på:
rust i 100nx

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce