problemer og ballade med forhandler {{forumTopicSubject}}
Hej drenge. Hub mener i om det her.
Nu har min aveo gået 14000 km og jeg har haft den 6mdr
Den har nu været på værksted 8 gange tilsvarende til 2 mån
eder
Da jeg modtog den rystede den i rattet og det sad skævt når man kørte lige. Det var den på oppe at få ordnet 2 dage efter jeg fik den. Ugen efter jeg får den tilbage begynder fartpiloten ikke at slå fra når man kobler ud. Det kommer den så igen på værksted og får lavet.
så køre jeg den i vaske hal da jeg får den tilbage. Ca 1 time efter punkter jeg og vil så skifte til res jul. Da jeg så åbner ned til det mangler der en dunkraft. Så det kan jeg iikke og må tilkalde autohjælp. Men så Da jeg får lkigget lidt i rummet opdager jeg at der ligger ca 5cm vand. Hmm tænker jeg så. Ned til værksted dagen efter og få det støvsuger ud og de findes så ud af at da de har monteret træk har de glemt at sætte en pakning i ved ledningerne. Fint nok det ordnes de så. Så køre jeg den i vaskehal igen og for sjov tjekker jeg så lige at der ikke er noget vand. Men nej. Der lå 5 cm igen. Jammen op igen med den. De suger det ud og laver noget med pakningen fint nok så køre jeg den i vaske. Hal igen ca 2 måneder senere. Og tjekker så får sjov om det nu også er tæt godt det var det men nu lå der så bare rust over det hele. Øv tænker jeg så. Imellem tiden er jeg så flyttet fra middelfart til horsens. Da jeg så køre ned til forhandlerne i horsens siger han at det vil han gerne lave for mig. Men middelfart VIL ha bilen ned til dem når tænker jeg så. Lidt efter køre jeg så lidt rundt og opdager så at den siger en underlig lyd når nann skifter gear. Køre så Ned til forhandlerne men de mener ikke den siger noget underligt fint tænker jeg så og løse til sjælland lige pludselig begynder gearkasse så at lave meget ballade hopper ud a gear og lign. Når ned til en forhandler på sjælland de skilles den så ad og opdager der skal ny gearkasse på. Det får de så lavet efter en uge og de var rigtigt flinke der overe fik gratis lånebil og lign.
Nu. Er jeg godt træt a den bil. Føler den holder mere på værksted end den køre så jeg kontakter min forhandler og vi snakker lidt fremtid tilbage om div ting ang rep på bilen og til sidst spørger jeg så om man kan levere bilen tilbage pga alle de fejl den har haft. Så griner han a mig og siger nej du du har sku købt den bil og god fornøjelse med den også ligger han på. Hold letteg blev sur min kæreste måtte næsten holde mig så jeg ikke kørte ned og smadrede ham.
Har jeg bare fået en mandags model eller hvad?
Hub ville i gøre hvis i sad i min stilling lige nu? Bruger min bil 150 km om dagen?
jul 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 2 Svar: 76
har kørt +50.000km og har aldrig haft problemer, kun skæve skiver..
Men dit problem med anhængertrækket og det med fartpiloten, er jo så ikk bilens skyld, men værkstedets skyld, da det er eftermontere!
Det med rattet, har nok været en fejl i sporingen, som nemt kan laves
ved at spore bilen..
Det med gearkassen må være en fejl i gearkassen, har hørt en eller to med samme problem ved de lave km..
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 205
jul 2008
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 205
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 45 Svar: 521
jul 2008
en jeg kender købte skiver ved mekonomen, de skulle holde bedre, forhåbenligt til de er slidt ned..
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 20
Lækkert ikke
mar 2007
jul 2008
hvor langt har du kørt efterhånden??
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 20
mar 2007
jul 2008
problemer og ballade med forhandler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside