{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Sådan en møgunge.. (Ryger) {{forumTopicSubject}}

Kom i dag køerne i min fars traktor (JD 3350) op igennem byen. og i mod mig på fortovet i højre side kommer en flok unge gåene oppe fra byens gymnasie af ned mod statioen. se så en gut på ca 20 år skynder sig at tage det sidste hiv af hans smøg. og så lige i det jeg kører forbi dem, ja tro i så ikke den nar lige strækker armen ud og skyder hans smøg af så den ryger ind og rammer motoren. og det var helt bevist at han ramte traktoen..Blev så arig at jeg hugget bremserne i og sprang ud af traktoen og løb efter ham oppe på fortovet. han så ikke jeg kom bag fra. greb fat i strobben på hans skole taske og svinget ham rundet og halvt ind i en stor hæk, og råbte HVAD HELVED HAN HAVEDE GANG I !!! Om ikke han kunne tænke så lange at den kunne ha sat ild i traktoen hvis der havede ligget en tåt hør halm eller støv. og jeg ikke havede opdaget det... kæft han så sjov ud i hovede, lige før han sked i bukserne tror jeg..og han havede godt nok svært ved at sige undslyld UNDEN AT stamme for meget...han kunne så godt se det ikke var smart og han sku nok aldrig gøre det igen. imens stod der vel en 10 stykker og kigget på. og ingen af dem der sagde noget..

Synes det er utroligt at en knægt på den alder ikke har hjerne nok til at tænke sig til det ikke er skide smart at gøre sådan noget..

Ved ikke om det er mig der overreger ? hvordan ville i ha teget det hvis det var jer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en møgunge.. (Ryger)
Kommentér på:
Sådan en møgunge.. (Ryger)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce