{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med D2 gevind undervogn?
  • #2   6. nov 2010 Du har en bil man kan få en KW til, så køber man ikke en D2, kun ------ erfaringer herfra...

• #3   6. nov 2010 Rene - hvis du siger du har negative erfaringer med D2, hvorfor skriver du så inde på din side at D2 er "høj kvalitets gevind undervogn"?
    Ved godt at KW er crème a la crème, men på ebay.co.uk er D2 altså halv pris af KW. Har lidt ondt et vist sted, af at skulle give godt 1/3 af bilens værdi i undervogn...

• #4   6. nov 2010 Vi sælger heller ikke rigtigt D2 længere, men vi kan jo ikke sælge ting og skrive det er "lort" siger ikke de er håbløse dårlige, jeg giver dig bare min personlige erfaring. Vi har flere kunder som er glade for dem, det som jeg ser som positivt ved dem er du kan få gevindundervogne til mange japanere som du ellers ikke kan få det til, men når man har andre muligheder som til din, ville jeg ikke være et sekund i tvivl om hvad jeg ville og selv har valgt smiley

• #5   6. nov 2010 Rettelse vi sælger D2, men anbefaler klart at købe noget andet hvis det er muligt er hvad jeg mente/mener smiley

Kommentér på:
Erfaringer med D2 gevind undervogn?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce