{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

mudi k
mudi k
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323

fejler det danske system noget ? {{forumTopicSubject}}

En lang historie , prøver lige at forkerte det for jer , måske har I oplevet noget lign.

jep fejler det noget eller er det bare mig , der er uheldig , det skete for snart 3 år siden , da jeg blev stoppet uden kørekort, det var en dag før køreprøven , som jeg bestod førsta gange. Et par uger efter får en bøde fra ploiti , jeg spørger så vil det påvirke min ansøgning om dansk statsborgskab og han svarer pænt nej, fint nok så betaler det .

ugen efter betaler bøden og tage dansk indfødsret prøven , som selve danske ikke kan svare på nogle af spørgsmålene og den består jeg med et par fejl ( prøven kostede 500 kr.)
.
Jeg sender min ansøgning til politiet + 1000 gebyr , for hvad , det ved jeg ikke ? ok det er betalt, et par måneder efter får jeg at vide , at jeg fik afslag pga. det med kørekort og at jeg først kan søge om 5 år. ? WTF tænkte jeg , så må jeg vente med det fint , jeg søger så om genoptagelse igen efter et par år og få igen afslag.

Nu fik jeg et brev igen med afslag og at jeg skulle tage det hele om lige fra indfødsretprøven til ny ansøgning med Gebyr osv.

ja så er der kommet ny regler for indvadrerer som hedder point system og jeg ved ikke havd , man skal samle antal point osv.

nogen kan forklare mig om det er virkelighed eller jeg drømmer bare ? for jeg fatter slet ikke hvad der sker her

hvorfor mener jeg at systemet er fucket , jah nemt nok , en af mine kammerater sidder inde for voldtægt sag og ja han fik squ alligeve dansk statsborgskab ? hvor fuck bliver alle det regler jeg har hørt på politi statinen da jeg søgte første gange om det ? hvor nogen af dem lyd tåbelig , hvis du går udenfor om natten og råber højt på gaden , så kan vi finde på at trække statsborgskab fra dig igen ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejler det danske system noget ?
  • mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

#1   19. dec 2010 sorry for de fejl i teksten smiley

• Semir Z
    Semir Z Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #2   19. dec 2010 Walla laaaaaaaaaaangt udeeeeeeeeeeeeee!!

Inshallah, det hele vil gå godt for dig..

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

#3   19. dec 2010 hehe det tror jeg nu ikke smiley skulle have taget politi uddannelse for 3 år siden, men det kræver jo danskstatsborgskab ;D så nu hopper jeg på mekaninker i 3 - 4 år . når jeg færdig med det , kan jeg søge om dansk statsborgskab igen

de har bare hårde regler for bilisterne ;P

• #4   19. dec 2010 Altså...

Du har dummet dig min ven. Du burde ikke have kørt uden kørekort og loven siger klart og tydeligt: man skal ikke have været straffet eller fået bøde når man søger dansk pas. Tough said, men sådan er det. smiley Men ham panseren burde ikke have sagt det ikke påvirker din ansøgning når det gør, og du burde have ringet til Udlændingestyrelsen. Men man kan altid spille bagklog smiley

Og det der med pointsyste, er uheldigt for dig, men loven gælder for alle indvandrere, selvom du også har været til prøven før, går du ind under lovgivningen.

• Semir Z
    Semir Z Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #5   19. dec 2010 Ja om de har.. det sindssygt, hvor store konsekvenser der kan være, som følge af brud på færdselsloven.. De er overdrevet fucked i hovedet..

• #6   19. dec 2010 Men jeg forstår dig godt. Det er helt vildt absurde love de laver. Mange af de love de har forslået er heller ikke gået igennem, fordi de ellers ville få problemer med FN og menneskerettighedsdomstolene.

Fx har regeringen nedlagt flere forskellige organisationer der skulle sørge for at diskriminationen ikke skulle ske i det offentlige og hos medierne.

Det er helt vildt....

• #8   19. dec 2010 der er rigtig meget i det danske system der er fuckt op, nogen gange sku man tro at de ikke havde en hjerne

• #9   19. dec 2010 det ikke nogen overraskelse som sådan, for mig i hvert fald. forstå mig ret det skod ja, og giver ingen mening, nej,
    men min far fik omtrent det samme problem for 15 år siden hvis ikke mere, da han blev stoppet af politet for at have kørt for stærkt, han fik en bøde plus en udsættelse på hans ansøgning til dansk statsbogerskab, (some ellers var lige rundt om hjørnet til at blive godkendt) . der gik 7-8 år fra da han blev stoppet til han fik det danske pas.

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

#10   19. dec 2010 vi gav vores ansøgning på samme dag , men en måned efter blev han dømt.
    altså jeg havde det på samme måde med kørekort , jeg fik bøden en 3 uger efter jeg havde søgt . Det kunne jeg bare ikke forstå smiley

• #11   19. dec 2010 Mudi, er du sikker på han har fået det danske pas? Det lyder ellers meget usandsynligt at han har fået det, fordi når du består prøven, så skal du erkende at du ikke har begået kriminalitet for at få passet.

Og hvis han har begået voldtægt burde han have blevet smidt ud med det samme.

• #12   19. dec 2010 alt hvad får du får at vide af de højere magter, skal du huske at have på skrift!! Selv fra kommunerne, de fatter intet..

Men inshallah du skal nok få statsborgerskab smiley

• #13   19. dec 2010 Ja det er problematisk....der kan man se når DF får for meget magt! Flere mener at det ikke nytter noget at stemme til folketingsvalget fordi den ene stemme alligevel ikke gøre nogen forskel!!!! Det er ikke sandt...DF får mere magt år efter år...hvis de får endnu 4 år så regn med endnu flere love og regler mod os...! Og det vil gå ud over personer som "mudi K" og kommer til at havne i en vanskelig situation!

Jeg opfordre derfor alle til at stemme til den kommende folketingsvalg, så vi kan få DF uden for indflydelse! I må forstå vigtigheden i at være med til at gøre en forskel og hjælpe vores brødre...der bliver gang på gang rettet hetz mod os udlændinge "ny-danskere" fra DF side! Det må vi gøre noget ved straks og forhindre at flere umenneskelige regler vedtages af DF!
    Held og lykke med det Mudi...jeg kan virkelig føle dig og håber du finder en løsning på det.

• #14   19. dec 2010 Det er fordi vi har en kælling som sidder i folketinget , hun hedder PIK AKA Pia Kjærsgaard, fuck jeg syntes at det er nedtur for dig, da du går op til prøve og består. men afvist bliv den.

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

#15   19. dec 2010 helt enig med Ali , håber det ikke bliver dem næste gange , ellers bliver det bare værre og værre smiley

mange tak skal I have

• #16   20. dec 2010 Er det samme sted mudi smiley jeg kan ikke få mit fordi jeg var på kontanthjælp i lang tid smiley den gang fik jeg at vide fra min Kommune at jeg ikke ville få problemer,men fuck jeg tog fejl :(.

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

#17   20. dec 2010 du skal betale de penge tilbage , så kan du søge om det smiley man man ikke have kontanthjælp i mere end 6 mdr.

Kommentér på:
fejler det danske system noget ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce