AN SMIDSTRUP {{forumTopicSubject}}
Til jer der evt går ledige eller kender nogle som igen kender nogle osv, hold jer langt væk derfra. os der er blevet ansat efter deres betalingsstandsning, blev lovet at vores løn var helt sikker. men ikke desto mindre er stort set alle blevet udstyret med det samme brev om, at de kunne få deres løn gennem LG efter ca 2-3 måneder. er selv lige stoppet hos dem i dag, for da jeg skulle hjem over storebælt, blev jeg bedt om, at selv skulle lægge pengene ud. og lur mig om der ikke kommer et brev fredag fra advokaten, om lønnen skal hentes ved LG. Ole Tobiasen, som er stråmand på deres tilladelser, har intet begreb om at behandle og tiltale folkene i en fornuftig tone. men mangler i job, med risikovillig løn, er det der i skal søge nu, alle de gamle er blevet fyret, og det er ikke mange af dem der vil starte der igen. held og lykke.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
dec 2008
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 2.191
De skide vognmænd..
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 41
jul 2007
Hvis i er en hel flok der er blevet snydt, så er i vel nok til at køre derned i samlet flok og dele dummeflade ud?
Det må da være på sin plads efter sådan en omgang!
jun 2010
jul 2007
Ja, du skulle nok ha beholdt bilen, nu hvor du har afleveret den, så vil de nok blæse dig et stykke. Det er jo ikke deres moral de lever højt på ser det ud til.
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
jan 2003
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 2.222
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 21
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 21
kan du sige vejviseren he he
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 509
jul 2007
Nu er vold vel aldrig det rigtige hvis vi skal bruge de rationelle briller - Men i sådan en situation er vold da i den grad på sin plads og helt ærligt, så er der ingen der er så store de ikke kan ryge i dørken - Og da slet ikke hvis man er nogen stykker!
Det er jo netop en opførsel som den de udviser i Smidstrup der er med til at smadre branchen, både økonomisk og hvad omdømme angår!
Og skulle de være SÅ farlige dernede som du prøver at lade skinne igennem, så er det jo noget man kan betale sig fra og dem der lever af den slags, de er nok ikke sådan at skræmme. ;-))
okt 2006
aug 2004
Hvis du kender mange af den slags folk der er ligeglade med at få løn, og ligeglade med brudte løfter så har jeg alt det arbejde til de vil have...Og de må selv bestemme hvilken bil de vil have og køre i....
okt 2006
dec 2008
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 2.191
aug 2004
Tja....Man må jo sige at den påstand står i stærk kontrast til Per´s....Hvem af jer der fortæller sanheden er der jo så kun tiden der kan vise...
okt 2006
aug 2004
Og også godt nytår til dig...
okt 2006
aug 2004
Der svarede du jo så selv på spørgsmålet...Så vi kan hermed konkludere at manden ikke har fået sin løn, og ud fra det ved jeg godt hvad jeg vælger at tro....
Og nu vil jeg i bad og i byen, så godt nytår igen igen...
jul 2007
Jamen du har da ret, jeg har da selv været og er stadig en del af en branche der kører tingene ned og pisser på folk - Men det ændrer da ikke på min holdning. Hvis de ikke kan få tingene til at hænge sammen og skal starte forfra flere gange på et år, så burde de nok bare kaste håndklædet i ringen i stedet for at blive ved - De er tydeligvis ikke dygtige nok, var de det, så gik det jo ikke galt gentagne gange - Vel?
Problemet med den her debat med dig er jo, at du ikke er neutral, din far kører der og du mener tydeligvis, at de bare er nogen fandens farlige fyre og helte ikke mindst - Det ER da tankevækkende sådan som de behandler deres folk. Enten, så er der jo nogen der får hvad de skal ha' herunder din far og hvis ikke, så er dem der bliver der jo snothamrende dumme - Lige pludselig så revner ballonen for alvor og så ender ALLE i samme båd - Men det tror dem der har været fredet jo aldrig rammer dem.
Og så glemmer du, at folk der kører så billigt, at de går på røven igen og igen, det er rent faktisk DEM der smadrer branchen - Men det er vel ligegyldigt når det lige er nogen DU kender - Det er ikke meget moral du har!
Og helt ærligt, jeg er slet ikke fortaler for vold, men hvis tæskehold har været forsøgt dernede uden succes, så har de nok bare ikke været gode nok - Det er da indelysende!
Jeg blev selv snyd i februar for løn for 2 ugers kørsel, desværre var der nogen ting der gjorde, at det ikke på daværende tidspunkt var en mulighed for mig at hente pengene med at privat "inkasso-hold" - Hvis det der forhindrer det forsvinder, så er der da nok lige en vognmand i lokalområdet der lærer å den hårde måde at sørge for, at chaufførene i det mindste får deres penge.
Vil man køre pisset på røven for at tømme kassen, så skal man sgu ikke lade chaufførene betale prisen, det er simpelthen for usmageligt og for langt ude - Det er immervæk dem der knoler for dem!
At nogen starter igen er jo ikke nødvendigvis et udtryk for, at det er det de har mest lyst til, nok snarere at folk er bange for at ende uden job!
jul 2007
Det skal jeg fortælle dig hvorfor, hvis du ikke selv evner at regne det ud. JEG skal ikke ind at sidde for vold fordi nogen har tagte røven på mig, den slags har man da folk til. I øvrigt har jeg ingenting i klemme i Smidstrup, det er et ganske andet sted, dog ikke så langt der fra.
Og så er det da lidt sjovt som du slingrer afsted med din holdning il Sonny og hans drenge - Et andet sted er det du skriver om dem da ikke slet så pænt? Er du bange for dem?
Og så drop dog alle jeres personlige præferencer og forhold jer til sagen - Er det rimeligt at de gør som de gør eller er det ikke? Det er et simpelt ja/nej spørgsmål!
Hvis i mener det er rimeligt man driver forretning for chaufførenes løn, så skal i jo da ikke tude over, at branchen ser ud som den gør. ;-))
jul 2007
Jeg ved ikke hvilke lønsedler du har set fra Rise, men på mine har der ALDRIG stået pension - Til gengæld ved jeg, at nogen af dem der tudede højest over, at det skulle være som du siger ikke havde dokumentation til at kunne gøre noget ved det - Så måske du ikke skal tro på alt hvad du hører!
Jeg har skam været i klinch med andre Rise folk i et andet forum også og her måtte de pænt slå bak - Der var ikke fugls føde på deres påstande!
Og helt ærligt, så vil jeg da skide på pensionen, det er da det mindste af lønnen, hvor mange tror du i fuldt alvor får hvad de skal ha' til punkt og prikke? Jeg kan fortælle dig, at stopper man 20 chauffører på f.eks. DTC, så aner de ikke engang hvad de har krav på - Gør du?
jul 2007
Og hov, forskellen på min holdning til Rise og AN er jo nok, at Allan ikke har snydt mig for så meget som en bøjet 25 øre - Og det er da ikke helt lige meget! Jeg ved selvfølgelig ikke om du har et pengetræ i haven og i så fald er det jo godt for dig, men det kan vi andre jo ikke betale vores regninger med. ;-))
jul 2007
Jamen vi er da enige om, at det vigtigste er at folk er tilfredse, det har ALTID været min kæphest, jeg er på ingen måde overenskomst eller fagforeningsrytter - Slet ikke.
Jeg ved bare, at da jeg var ved Rise, da stod er ikke noget pension på min lønseddel til gengæld kunne jeg se, at jeg fik væsentligt mere for at køre syd på end jeg skulle ha' i følge 3F og jeg kunne se, at dem der brokkede sig mest når man mødte dem var dem der havde været der længst og det var de samme der kun havde dårligt at sige om Allan og når han så var i nærheden så var det lutter smil og rygklapperi og så snart man vendte ryggen til, så stod de i kø for at fortælle ham hvad man havde sagt, hvad man mente og hvad man gjorde. En flok kællinger af format med ganske få undtagelser!
Så derfor, så giver jeg ikke ret meget for alle dem der mener han har snydt dem - Træls for dig hvis det er tilfældet, ingen tvivl om det.
Omvendt, så ser jeg også sådan lidt på det, at hvis/når man tjener 40-45.000 om måneden, så kan man nok indbetale til pension selv. Ikke at det er det rigtige, men mon ikke man har råd. Jeg plejer at sammenligne det lidt med de steder hvor de får deres pension, men hvor de til gengældt "kun" får 23-28.000 fast om måneden - Jeg ved godt hvad jeg helst vil ha'!
Det handler nok om at se tingene i et lidt større perspektiv. Og det kan da godt være, at i har ret dig og Kim, men det ændrer da ikke på, at det er dårlig stil bare at køre til kanten og så lade de ansatte stå med pikken i postkassen! Det gjorde ikke engang Allan - Jeg har en kammerat der var der da han gik på røven.
Og ja, jeg skrev, at jeg ikke har noget i klemme i Smidstrup for at undgå misforståelser go forkerte rygter - Jeg har aldrig haft noget med dem at gøre og kender dem derfor kun fra omtale osv.
jul 2007
Jamen det kommer da ikke bag på mig, nogen af dem jeg kørte sammen med var der jo også da du var der. ;-))
jun 2010
jul 2007
Uanset, så bliver det spændende at se hvordan det her ender, jeg tror nemlig, at diverse relevante myndigheder er blevet langt mere opmærksomme efter Rise sagen.
Jeg er sikker på, at måden Rise gjorde tingene på var den der havde været brugt et utal ag gange og det kan da nemt ske, at AN har skåret deres model efter samme opskrift - Men idet der var så meget fokus på Rise, så fandt man ud af, at der var en masse ting der var på både på kant og i strid med diverse lovgivning og hvis det er tilfældet ved AN, så kommer det til at kæmpe for at overleve med deres nye selskab.
Men, for der er et men, det kan jo være, at de har tænkt det ordentligt igennem og er det tilfældet, ja så får du dine penge fra LG og resten kan man så ikke røre.
jun 2010
jun 2010
AN SMIDSTRUP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside