{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.219 visninger | Oprettet:

Bremsetromler?? {{forumTopicSubject}}

heey BG.
Har lige 2 spørgsmål til alle jer derude?? jeg står og vil skifte mine tromler bagpå, på en Astra F Sedan C16NC fra 94, men ved ikke hvad størrelse de er, og kan se på www.Krogslund.dk at der findes 2 størrelser, så ved ikke hvad størrelse det er.

Og hvis jeg nu vil jeg male dem, hvad maling skal jeg bruge?? og skal de sandblæses først selvom de er nye??

på forhånd tak
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremsetromler??
  • #1   27. jan 2011 Det med størelsen aner jeg ikke...

    Men det med maling har jeg prøvet et par gange...
    Hvis de er nye så behøver du ikke blæse dem! - Bare rens dem GODT inden du maler med varmebestandig maling... Og få tapet ORDENTLIG af så du ikke får maling på inder siden og i gevindet til hjulboltene!


  • #2   27. jan 2011 rens dine tromler ORDENTLIG (cilikonefjerner) brug en go primer/fylder lad hærde ordentlig igennem derefter mal dem med en go lak om det er varmebestandig eller ej er underordnet bag da dine tromler helst ikke skulle blive så varme. hvad dine tromler angår går jeg ud fra din ikke er en STC, så skal du bruge de "små"

  • #3   27. jan 2011 Opel K: okay, men nu er det sådan at de skal skiftes alligevel hehe..:D

  • #4   27. jan 2011 se der kommer det der hedder fusk ind i billedet. men hva som man spørger får man svar. er selv maler/lakerer så ved måske lidt mere end blot bare at komme ringe om ved sin ting., du vælger selv om du vil ha noget der holder eller noget der bare skal se ud i få måneder.

  • #5   27. jan 2011 nyt metal skal selvfølgelig grundes..det siger sig selv..når det så er glort så mal dem med alm autolak..autolak kan nemt holde til den lille smule varme..kan holde til 150grader uden problemer..

  • #6   28. jan 2011 Opel K : det undre mig at er du inde i faget og så ikke hjælper manden med at gøre sit arbejde ordentlig, undskyld men syntes virkelig det er skræmmende at se en der VED hvad han snakker om at han finder en uholdbar løsning... nok bare et surt opstød... hvad bruger du da når du skal male dine bremser ? er det 2k 1k vand konvektionel lak??? ville utrolig gerne vide hvilken lakform du bruger da det lak DU bruger kan klare sig med en stålbørste og ingen forbehandling og grundbehandling vil jeg gerne vide hvilken en du bruger vh Martin & Henrette

Kommentér på:
Bremsetromler??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce